Re: Ik stop tijdelijk. Dit heb ik er voor mijn dip nog uitgeperst...

Werkelijk PRACHTIG!!!
Dat fototoestel....ongelooflijk.
Je bent ook heel precies hè, dat zie je zo. Dan gaat er ook veel tijd en aandacht in zitten...
Genieten van je zwangerschap is ook fijn toch? Ik hoop voor je dat het voorspoedig verloopt allemaal...enne...achteraf ga je zeggen hoe snel het allemaal voorbij gaat...dus; GENIET ;)
Hopelijk ga je tzt weer taarten maken want je bent een inspiratie hoor...! :thumb:  :Y

Volg je hart..en je zit altijd goed...!www.taartjespeciaal.nl

27 Laatst bewerkt door nicole th (06-07-2012 10:33)

Wat een super parade , stuk voor stuk  :thumb: en zoals gezegd wéér *****strak  :lol:  :lol:  :lol:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Geniet maar van je zwangerschap want dat is zo'n speciaal iets dat mag je niet zomaar onbewust voorbij laten gaan....geniet van elk moment!!!  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

28

Wat een geweldige parade ... :thumb:
En inderdaad geniet van elk moment!!!  :Y

29

Mooie parade!
Geniet van je pauze, je zwangerschap en alles eromheen. Die taart-zin zal wel weer komen!!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

30

Je bent wel supergoed. Hele mooie taarten.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

31

Wauw!!! Wat een prachtige taarten!
En je hebt groot gelijk: Gooi je taartspullen voorlopig even aan de kant en geniet lekker van je zwangerschap/moederschap!!

Groetjes van Marjon

32

WAUW WAUW WAUW................... :thumb:  :thumb:  :thumb:
Wat mooi weer allemaal echt geweldig,

En verder hoop ik dat je inderdaad in het nieuwe jaar weer veel kunt laten zien en dat je helemaal je draai weer gaat vinden.

Maar voor nu geniet lekker van waar je wel zin in hebt en de dingen die je wel leuk vind en geniet van je zwangerschap en al de leuke dingen die erbij komen zoals baby spullen shoppen  :lol:  :lol:  :lol:

Lieve groetjes van Nicole

33

Geweldig mooie taarten weer!!

laat de hormonen nu maar eventjes hun gang gaan en laat de taarten voor wat ze zijn. Geniet gewoon van je zwangerschap, voor je het weet heb je zo'n lieve kleine hummel in je armen en ook dan zal je hoofd nog niet naar taarten staan waarschijnlijk :) Die tijd van zwangerschap en het eerste jaar van je baby gaat zoooo verschrikkelijk snel, daar moet je gewoon iedere minuut van genieten!

Dat taarten komt wel weer :Y
Succes met je zwangerschap. We hopen natuurlijk wel zo nu en dan van je te horen hoe het met je gaat  :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

34

allereerst neem 't er lekker van en dat taart virus heb je toch,komt vanzelf straks wel weer maar ondanks alles vind ik je taarten weer toppy hoor  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: en je boetseersels WAUWY , en meis gefeliciteerd geniet van zomer en zwangerschap XXX
Carla

35

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes! Daardoor is mijn taartendip al meteen een stuk minder diep!!  :)  :)  :)

36

Tamtaartje schreef:

Wat een mooie taarten! :D  Ik hoop voor je dat je uit je dip komt en weer lekker verder kan met taarten want het zou echt zonde zijn als je stopt!! Maar eerst genieten van je zwangerschap! Heb je misschien een how-to van het fototoestel? Wil zo graag zoiets maken!

Ik heb geen how to, maar wil het wel even uitleggen:

Ik heb een chocolate mud cake gebakken en daar allemaal platte stukken van gesneden. het achterstedeel heb ik opgebouwd uit blokjes, aan elkaar geplakt met bc
Het ronde, voorste deel zijn allemaal uitgestoken rondjes, ook weer aan elkaar geplakt met bc.

Toen die 2 delen apart van elkaar bekleed. dan heb je ten eerste 2 simpelere vormen te bekleden, dan 1 ingewikkelde.

En ten tweede kun je vouwen e.d. wegwerken, allemaal richting daar, waar de twee delen later samen komen.
Snapje?

Dus de beide delen zijn netjes zwart bekleed, behalve aan de achterkant van de lens en in het midden aan de voorkant van het vierkante deel. vervolgens plak je de twee tegen elkaar aan en lijkt alles mooi netjes afgewerkt.

een strookje fondant (bewerkt met een ribbelstok) plak je precies op de grens zodat het lijkt alsof het allemaal mooi aansluit (was niet zo dus  :P )

dan afwerken met alle details zoals je die op het echte toestel ziet. Ik heb gewoon 5 verschillende foto's van google gehaald van digitale spiegelreflex camera's. Allemaal vanuit verschillende hoeken. En dan namaken!

Hoop dat je er wat aan hebt!

37 Laatst bewerkt door Lori (08-07-2012 18:40)

taartinnetje schreef:

Succes met je zwangerschap en de geboorte! En............ik hoop dat je wel weer gaat beginnen want.........zoveel talent mag niet verloren gaan!!! :P
Nog een vraagje waar boetseer je mee??
Groetjes Taartinnetje

Ik boetseer met fondant.
Af en toe doe ik een marsepein poging, maar het is me nog niet goed gelukt helaas...

38

Iris Zijlstra schreef:

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je verder (lichamelijk) goed?

Aan je taarten is van je dip in ieder geval niets te zien, ze zijn echt super!

En voor wat betreft je dip; erg herkenbaar! Ben twee dagen later uitgerekend, dacht dat het aan mij lag, maar ben blijkbaar niet de enige met een flinke taartdip :)

Wat leuk en toevallig! Jij ook gefeliciteerd!! Gaan jullie ook voor een 12-12-12 baby?!  ;)  :)
Ik voel me nu prima, maar de eerste 2 maanden was ik zooooo moe en futloos!! En toen had ik veel taartopdrachten. Daar komt mijn dip dus vooral vandaan. Bijna dagelijks met tegenzin aan het taarten maken! Ik heb alle opdrachten afgewerkt met het voornemen om dan eerst een héle tijd geen taart meer te maken! Vandaar deze pauze dus.

39

Wauw, wat heb je weer een mooie parade geplaatst.
Laat de dip gewoon even over je heen komen en geniet van je zwangerschap, dat staat nu nr. 1.
Met tegenzin een taart maken is zo vervelend, goed dat je een pauze inlast  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

40

Oke bedankt wat voor merk fondant gebruik je dan?
Groetjes Taartinnetje

41

Madame Gâteau schreef:

Nou geef mij ook maar zo'n dip.
Wat een geweldige parade, die auto, fototoestel zooooo netjes!!
Je boesteersels zijn ook geweldig, je taarten zijn weer retestrak

GEWELDIG!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Helemaal mee eens

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

42

Wow Lori, ze zijn weer fantastisch! Wat rot voor je dat je een taartendip hebt. Hopelijk heb je na je zwangerschap weer zin om te taarten want ik vind het altijd een genot om naar jouw taarten te kijken :Y

Succes met je zwangerschap!

43

Ooooooooh wat onwijs mooi!!!!!!. geniet van je zwangerschap!!!!

44

Wat een schitterende taarten. En wat jammer dat je je er de komende tijd even niet toe kunt zetten. Het lijkt mij dat je deze taarten echt met liefde maakt dus ook al ben je toe aan de broodnodige rust, het zal best een beetje verdrietig zijn...?
Ik ben net uit een taartendip, soortgelijke redenen, en ben helemaal weer enthousiast o.a. na het zien van jouw prachtige figuurtjes!!

Daar wil ik je als het mag toch nog wat over vragen... Heb je dat jezelf aangeleerd of heb je een goed tip voor website of een duidelijke how-to?

Heel veel succes met je zwangerschap, geniet, laad op en hopelijk tot ooit op dit forum met weer prachtige baksels!

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

45 Laatst bewerkt door Lori (09-07-2012 08:57)

Figaro schreef:

Wat een schitterende taarten. En wat jammer dat je je er de komende tijd even niet toe kunt zetten. Het lijkt mij dat je deze taarten echt met liefde maakt dus ook al ben je toe aan de broodnodige rust, het zal best een beetje verdrietig zijn...?
Ik ben net uit een taartendip, soortgelijke redenen, en ben helemaal weer enthousiast o.a. na het zien van jouw prachtige figuurtjes!!

Daar wil ik je als het mag toch nog wat over vragen... Heb je dat jezelf aangeleerd of heb je een goed tip voor website of een duidelijke how-to?

Heel veel succes met je zwangerschap, geniet, laad op en hopelijk tot ooit op dit forum met weer prachtige baksels!

Poppetjes heb ik mezelf aangeleerd door ten eerste gewoon héél vaak te doen. Je wordt er gewoon echt steeds handiger in en verhoudingen kloppen steeds beter. In het begin deed ik eeuwen over een poppetje. Nog steeds ben ik er niet supersnel in, maar het gaat door ervaring steeds sneller en lijkt nu een stuk minder op 'gepruts'.

Tips heb ik her en der van het forum weggepikt, maar het belangrijkste: kijk héél goed naar poppetjes van anderen die je mooi vindt en denk goed na over hoe je dat het beste en handigste kunt namaken.

46

Weer even naar je kunstwerkjes kijken hoor (heb al je topics doorgepit en wat foto`s opgeslagen zodat ik het ook eens ga proberen), maar jeetje wat zijn je taarten strak zeg!!!.
Bekleed je met fondant?.

47

Mamsvandrie schreef:

Weer even naar je kunstwerkjes kijken hoor (heb al je topics doorgepit en wat foto`s opgeslagen zodat ik het ook eens ga proberen), maar jeetje wat zijn je taarten strak zeg!!!.
Bekleed je met fondant?.

Dankje!  :)
Ja ik bekleed inderdaad met fondant.

aaahh Lori... wat jammer voor ons...
maar je blijft toch nog wel gezellig op het forum?
ik ga je taarten echt missen, want wat kan ik daar van genieten zeg!
heel veel geluk met de zwangerschap, en ik verwacht je gewoon weer tuerg hoor, over een paar maandjes... :)
dikke knuffel!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

Allereerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd! Je taarten zien er echt super uit. Ik had een vraagje over die cabrio. Zou je mij in grote lijnen kunnen uitleggen hoe je die gemaakt hebt? Of heb je er een how to bij gebruikt?
Dank je wel!
Groetjes Paula

50

Wat maak jij een prachtige taarten! Hopelijk komt het virus weer terug na december. In de tussentijd: Geniet van je zwangerschap :)
Lieve groetjes, Sharon

Let's have Fun with Cakes! www.funwithcakes.be
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.