Onderwerp: bruidstaart 5 hoog met veel witte rozen en handgespoten parels
Mijn eerste bruidsproject. Voor familie gelukkig. Had helemaal de vrije hand. Ze houden van tuttig en ik wist dat de bruid parels zou dragen, in een creme jurk zou trouwen en een boeket van rozen zou hebben.
Vind de tiffany pearl van PP erg gaaf en had net een workshop Colette bij Suus gevolgd dus gecombineerd met dummie tussenstukjes tot deze ivoorwitte taart met witte decoratie. Super trots op, want hij is nog beter gelukt als ik verwacht had. De bruid en gom kwamen de taart zelf ophalen vlak voor de bruiloft. Nomaal gesproken hebben ze altijd het hoogste woord. Nu hebben ze 5 minuten niks gezegd. Ik heb uiteindelijk maar gevraagd of ze hem mooi vonden. Tranen met tuiten van de bruid, nog veel mooier als ze verwacht hadden. De bruiloft is nu 3 wkn geleden maar ze hebben het er nog steeds over. Missie geslaagd dus!

Het komt op de foto niet zo goed uit, maar de parels zijn bewerkt met parelmoer pipinggel voor een echt parel effect en de bladeren van de rozen zijn parelmoer gedust. De topper is het plaatje wat op de trouwkaart stond
Dank voor het kijken en het lezen van het ellelange verhaal
Oh en heel standaard (maar erg lekker
)gevuld met champagnecreme, verse framboos en frambozenconfiture.
)
)