51

Re: Babushka en de taart die 2,50 waard is .....

Ik zou denk wel een mailtje sturen, maar dan wel om te zeggen dat ze bij mij nooit meer voor een taart hoeven aan te kloppen.

Een nare ervaring maar helaas sommige mensen zijn zo

52

Erg mooie taarten! :Y

Ik vraag me af of die mensen het niet breed hebben en nog in de ontkenningsfase zitten? Dus stiekem nog wel de luxe willen, maar het echt niet meer kunnen betalen? Met alle ruzies en spanningen die daarbij gepaard kunnen gaan?
Want dan kan ik nog wel begrijpen dat ze zich verschuilen achter zo'n raar excuus (want wie viert de eerste verjaardag van zijn eigen kind nou niet; je maakt toch foto's, dus dat argument van 'niet herinneren' slaat nergens op). Dan begrijp ik ook waarom ze zo moeilijk doen over de prijs en je de vage belofte doen het geld wel over te maken (wanneer?).
En heel misschien staat die taart ze tegen omdat het voor hen dan een soort symbool geworden is van al hun geldproblemen, en deden ze daarom zo grof. (Wie weet hoeveel ruzie ze er onderling over gehad hebben.)
Maar nu doe ik echt héél veel moeite voor een plausibele verklaring en het kan ook zo simpel zijn als het lijkt; gewoon twee vervelende mensen waar je nooit meer een taart voor moet maken ;)

Veel sterkte en fijn dat je daarna in elk geval alweer een hele positieve ervaring hebt gehad met klanten. Dus kop op! :thumb:

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

53

allemaal heel vervelend en ik vind dat je toch moet mailen. Je hebt er recht op, bij de bakker kunnen ze dit niet maken.
Wat sharr zegt hierboven over geldproblemen zou zomaar kunnen, maar dan nog.
Zelf vind ik dat een vulling van kokosmouse niet echt iets voor een 1 jarige, en wie weet hebben ze het taartje zelf wel zitten opeten, maar dat weet ik natuurlijk niet.

Al met al wil ik je een compliment geven voor je houding ten opzichte van dit alles. Je hebt toch de taart gemaakt, je hebt ondanks alles iets moois gemaakt, je hebt haar wensen van vulling enz vervuld, je hebt de taart gebracht.
Dikke knuffel vanaf hier en een buiging.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

54

superleuke taartjes, maar wat een vervelende mensen!
heb je nog je geld gekregen?

55

:s En voor dat bedrag heb je 'm ook nog bezorgd!Schandalig zeg van die mensen!Hopelijk hebben ze het bedrag overgemaakt... heb zo'n vermoeden dat dit niet het geval is. :x

Meid kop op,je taartje zag er geweldig uit! :thumb: Dit is een leermoment,die hebben we allemaal wel een keertje.(jammergenoeg)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

56

Ik schrik er gewoon van jouw verhaal....echt belachelijk hoe die mensen jou hebben behandeld ! Jouw taarten zijn echt geweldig en met die boetseersel zelfs €10 waard ! Ik hoop echt dat ze het juiste bedrag hebben overgemaakt en ik zou de volgende keer geen bestelling meer aannemen bij die mensen.

57

Heb met stijgende verbazing het hele verhaal zitten lezen, ik denk dat ik ze geadviseerd had maar een gebakje bij de bakker te halen en daar en kaarsje in te plonzen. Ik hoop voor jou dat je in ieder geval je geld gehad hebt en dat was eens maar nooit weer.

heb idd het bedrag gehad , nadat ik 2x een mail heb gestuurd.... bedankt voor jullie berichtjes

59

wat aso zeg! Je meppertje was ontzettend leuk en 7,50 is een schijntje voor al dat werk, laat staan de ingrediënten!

Pfffff.... lekker links laten liggen!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

60

zo leer je dus je vrienden en/of bekenden kennen...

Geen energie meer in steken!
Mensen die jou alleen maar energie kosten en waar je nooit eens iets van terugkrijgt qua gezelligheid of waardering (dus positieve energie), zijn jou niet waard!!

Leef gewoon lekker je eigen leven verder en schrap hun uit je bestand!

geniet van het 'taarten' , want ze zijn echt top !!

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

61

je mepper is geweldig!! je verhaal baaaalen, echt aso, maar ga lekker door, en geniet van je taartmakerij!!! jij houd het langer vol ,dan die asooooos!!

Taartgroetjes Aniet!

62

nou ja zeg. Echt belachelijk hoe ze jou behandelen. niet accepteren dus de volgende keer. Soms moet je op een harde manier een les leren. Niet meer aandenken. gewoon weer lekker je eigen ding doen. KOP op!

Hmmm weer een dag voor taart???

63

oja sorry vergeet ik te melden hoe leuk je taartjes zijn. Erg lief dat girafje

Hmmm weer een dag voor taart???

64 Laatst bewerkt door Zitatje (05-07-2012 13:52)

yvy schreef:

Niet meer aandenken. gewoon weer lekker je eigen ding doen. KOP op!

Ik hoop dat ze er inmiddels wel overheen is :+
;)
  :D
:)

65

Wat een verhaal, leer voor de volgende keer eerst geld daarna an de slag. Zit nu in het zelfde bootje. Ze dacht dat ze het kreeg omdat ik een vriendin ben, maar sorry 50 euro aan taart vind ik een beetje duur om het zo te geven. Eerst geld en dan pas aan het werk, Je taarten zien er trouwens heel mooi uit,

Vooral die kleine wat een schatje, Ik zou er ook niet minder voor vragen dan wat jij doet hoor

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

ik ben er idd inmiddels overheen  :+

toch weer bedank oor die lieve woorden , dezelfde mensen wilde weer een taart bestellen maar heb vriendelijk bedankt en verteld dat ik gee geen tijd had , dat is me niet in dank afgenomen maar dat maakt me niet uit

toch weer bedank oor die lieve woorden , dezelfde mensen wilde weer een taart bestellen maar heb vriendelijk bedankt en verteld dat ik geen tijd had , dat is me niet in dank afgenomen maar dat maakt me niet uit

ZoetVerlangen schreef:

toch weer bedank oor die lieve woorden , dezelfde mensen wilde weer een taart bestellen maar heb vriendelijk bedankt en verteld dat ik geen tijd had , dat is me niet in dank afgenomen maar dat maakt me niet uit

Hebben ze de leuke giraffe dan nog wel betaald uiteindelijk?

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

69

ZoetVerlangen schreef:

Super van je dat je nee hebt gezegd!! Ik ken je niet maar ben wel trots op een mede-bakster  :Y  Goed zo meid! En waar halen ze eigenlijk het lef vandaan om schaamteloos nog een keer om een taart te vragen  :nooo

Life can be so sweet!!

Sommige mensen snappen er ook NIETS van :grr:  :grr:
Gewoon zeggen dat je er voor €7,50 al bij inschiet...is toch ook zo ?
Als je hier één keer aan toegeeft, neem je jezelf niet serieus en nodigt dat uit om zo met jou om te gaan...en dat verdien je niet!
Ik zou het absoluut niet voor €2,50 de deur uit doen...zulke klanten wil je toch niet, bekend of niet...?!
Enne als je dat moeilijk vindt, het hele forum staat achter je zo te lezen... ;)
Zou ik nog bijna vergeten te zeggen dat ik je taarten super vind :thumb:

Volg je hart..en je zit altijd goed...!www.taartjespeciaal.nl

Oeps zie zojuist de rest van de berichten.... :o haha
Wat een verhaal...
Alles is gezegd...
Gelukkig heb je je geld binnen en daarna NEE gezegd... :thumb:
En die fooi...is gewoon verdiend!!

Volg je hart..en je zit altijd goed...!www.taartjespeciaal.nl