1

Onderwerp: Paraplu ?

Wie weet hoe ik een paraplu kan maken?heb nog nergens een how to gevonden bedankt alvast.

2

Re: Paraplu ?

Puzzelen of boetseren?

3

Boetseren :) thx voor het reageren!

4

Je hebt een JEM-cutter voor een parapluutje en Nathalie heeft 'm, en kan er misschien meer over vertellen...
http://www.apieceofcakethame.co.uk/graphics/jem%20deckchair%20and%20umbrella.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

ja, moest ook gelijk aan die uitsteker van jem denken!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

En waar koop je zo'n uitsteker?

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

7

ik heb hem idd maar nog niet gebruikt. Jozien heeft hem meegebracht voor me uit Birmingham. Een van de standhouders had hem in het assortiment maar ik weet niet meer wie :S

In juni ga ik een taart maken waar ik hem voor ga gebruiken :Y:Y Dus nog even geduld voor de foto's

8

http://www.globalsugarart.com/product.php?id=22210 volgens mij is dit hem

9

Leuke site marleen! Bedankt, saskia

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

sasba schreef:

Ik heb ze ook al bij Ellen gezien in Donderen. Maar je zult hem al wel hebben ondertussen.  Die stoel is trouwens ook gaaf hoor.

11

ja ik ben de stoel en de paraplu ook tegen gekomen en dat was bij ellenscreativecakes 12,50 en paraplu 11,95

12

Hoi dames,

Wij hebben over een weekje ongeveer ook diverse JEM uitstekers in de shop. Ook de paraplu. We wachten even tot we verhuisd zijn, dan komen ze op de site....

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

13

gerda heijenga schreef:
sasba schreef:

Ik heb ze ook al bij Ellen gezien in Donderen. Maar je zult hem al wel hebben ondertussen.  Die stoel is trouwens ook gaaf hoor.

Ik neem aan dat je hem al eens gedaan hebt?? (parasol en stoel) Mag ik vragen hoe?? Ik kan zelf nergens een how to vinden. :s Het is voor a.s zaterdag. B.v.d.

14

:shh: topic van 2009.....

effe zoeken op strandstoel in de parade, was laatst iemand die dat heeft gemaakt en er een duidelijke beschrijving van heeft gegeven...

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

15

Carien schreef:

:shh: topic van 2009.....

effe zoeken op strandstoel in de parade, was laatst iemand die dat heeft gemaakt en er een duidelijke beschrijving van heeft gegeven...

Heb wel strandstoeltjes en parasolletjes gevonden, maar helaas geen duidelijke beschrijving. :s  Heb bij taarten parade gekeken, neem aan dat je dat bedoelde??? :s Maar alsnog bedankt! :)

16

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=199467 ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl