Onderwerp: allereerste taartenparade, nu toch maar eens durven te plaatsen!!
Na zoveel ongeloofelijk geweldige taarten durfde ik bijna niet te plaatsen maar de nieuwsgierigheid over hoe mijn taarten beoordeeld worden, neemt de overhand. zogezegd, ben erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden. Het is heel wat maar goed.....alle kritiek/tips/etc is welkom.
ben begonnen vorig jaar sept. wou wat voor mijn zoontjes eerste verjaardag maken dat is een trein geworden. Ik vond hem verschrikkelijk maar moet dat toch ook maar showen. de visite vond hem wel leuk...nou ja...de kinderen vonden hem iig wel errrgg lekker.
had ook deze woezel en pip gemaakt, vond ik beter gelukt
vervolgens een geboortetaart voor mijn zusje die bevallen was
ook nog niet geweldig, al was ik wel heel trots op mijn geboetseerde babytje
en toen 
voor het oppasgezin van mijn zoontje voor de kerst. (ik rolde toen nog met behulp van poedersuiker zoals te zien is)
toen was ik zelf jarig in jan. taart is gevuld met baileys/kalua creme en mmona toetje brownie. viel erg in de smaak
de rand scheurde, weggewerkt met bloemetjes
voor mijn vriendin die een week later jarig was
beetje overbelicht. maar hij is zwart. ze werkt in een bloemenzaak
voor mijn nichtje
deze meegenomen op de wintersport. 
taart voor jarige schoonmoeder
cars taart samen met schoonzusje gemaakt
en voor mijn zusje en zwager voor hun trouwdag. ze zijn idolaat van kois en ik zag hier een taart voorbij komen en dacht: dat moet hem zijn. een hele klus maar wel leuk.
meeste taarten zijn gevuld met mona toetjes een jammetje en botercreme met likeurtje. valt goed in de smaak!
Het is heel wat. (hoop dat het goed gelukt is om te plaatsen)
bedankt voor het kijken en evt reacties!!!
groetjes miranda

)

zo in het begin.