1

Onderwerp: even voorstellen

hallo allemaal,

ik wil me even voor stellen!

ik ben mirthe 25 jaar & woon in enschede.

na een workshop gevolgd te hebben bij "sweety cake" in hengelo ben ik begonnen met het maken van fondant taarten.

daarvoor vond ik het altijd al leuk om wat ingewikkeldere taarten in mekaar te knutselen, vaak uit 3 lagen & dan gevuld met fruit oid, maar ik had ze nog nooit met wat anders bekleed dan met banketbakkersroom!

daar ik een aantal kinderen in de familie heb mag ik regelmatig fondant taarten maken nu & het was tot nu toe meestal een succes, behalve de laatste keer :-( ik maakte toen voor het eerst gebruik van (kant en klare) marsepein & had verwacht dat dit ne zo zou werken als fondant.... het plakte veel te veel aan alles vast!

op zoek naar tips heb ik me hier nu eigenlijk aan gemeld, ik had al vaker voor wat "tips and tricks" hier rond gekeken & zal dat ook blijven doen.

groetjes mirthe

2

Re: even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Dimine ben 25 jaar en woon in Nisse (Zeeland).
Regelmatig kijk ik op dit forum om inspiratie op te doen.
Het werd tijd dat ik mezelf ook eens aan ging melden zodat ik mijn taarten ook kan delen met jullie.
Ook is het forum erg handig om vragen te stellen!

Ik maak sinds dit jaar marsepein taarten. Heb het mezelf aangeleerd door gewoon te proberen en op dit forum te lezen.

Groeten,

Dimine