Onderwerp: Brand new!
Hoi!
Ik ben Marloes en stiekem niet heel nieuw op het forum.
Al eventjes lees ik hier en daar mee voor tips, tricks en ideeën.
Ik verbaas me elke keer weer wat een ongelooflijk mooie taarten hier voorbij komen, echt fantastisch!
Vanaf nu wil ik me toch iets actiever op gaan stellen op dit forum.
Het taartenvirus heb ik gekregen door het vrijgezellenfeestje van een vriendin. Op de dag van het vrijgezellenfeest hebben we een workshop taarten maken gedaan. De biscuits waren al gebakken, maar we moesten hem zelf doorsnijden, vullen, bekleden en decoreren. Ik vond het heerlijk rustgevend om te doen en wat vond ik het ontzéttend leuk!
Al vrijwel meteen ging ik enthousiast zoeken op internet naar spullen en winkels. Ik kwam er toen achter dat De Leukste Taartenshop gewoon maar een kwartier rijden bij mij vandaan zat!
Het kopen van spullen was dan ook al snel gedaan en morgen ga ik mijn allereerste biscuit bakken om die dan vrijdag te vullen en bekleden!
Ik weet al hoe ik hem wil vullen: 1 laag met chocolademousse en 1 laag met aardbeienjam. En ja ik zal botercreme dijkjes gebruiken . Ik vind het SUPER spannend, want de taart zal voor mijn oma zijn.
Het resultaat zal ik samen met mijn eerste taart hier op het forum, in het juiste topic, posten!
Wat een lang verhaal zo hihi!
Meer weten? Vraag het gerust!