1

Onderwerp: 1e puzzelplaatje (taartwaardig?)

Dit is de 1e x dat ik een puzzelplaatje maak. Vond het wel wat gepriegel, maar hij is af.

Is hij mooi genoeg voor op een taart? Zo ja, wat voor onder kleur zal er mooi bij passen?

Alvast bedankt!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XNU3S73G-D.jpg

p.s. foto met mobiel gemaakt :)

2

Re: 1e puzzelplaatje (taartwaardig?)

Roze eronder en zeker goed genoeg hoor. Ik zou nog wel wat zwarte lijnen aanbrengen. Dat is wel echt de blond stijl.

3

Blond-plaatjes komen met dunne zwarte lijntjes beter tot hun recht........(mijn mening) Verder netjes gepuzzeld  :thumb:

4

Net als hier boven... Ontzettend mooi maar mis de zwarte dunne lijntjes

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

5

Oeh heel leuk! ik zoek ook nog steeds een gelegenheid voof een blond taartje!

Let them eat cake!

6

mooi! Inderdaad wel een zwart lijntje erlangs doen. Ik zou een felrode achtergrond doen!

7

Ok ok de zwarte lijntjes zullen dan zaterdag volgen :) haha klopt ook wel, maar had ook niet veel puf meer. Hij ligt nu lekker in de vriezer.
De lijntjes maken gaat het makkelijkst met? ... Ik heb geen gun of smoother.

Denk ook aan donker roze of rood voor eronder.

8

Boedeltje schreef:

Ok ok de zwarte lijntjes zullen dan zaterdag volgen :) haha klopt ook wel, maar had ook niet veel puf meer. Hij ligt nu lekker in de vriezer.

Ik heb ook geen gun of smoother, je kan bij de apotheek van die medicijn spuitjes halen (echt supergoedkoop) en daar dan een beetje fondant (goed gekneed met beetje crisco) in doen en dan ff heel kort in de magnetron en tadaa supermooie dunne lijntjes!

9

LisaM schreef:
Boedeltje schreef:

Ik heb ook geen gun of smoother, je kan bij de apotheek van die medicijn spuitjes halen (echt supergoedkoop) en daar dan een beetje fondant (goed gekneed met beetje crisco) in doen en dan ff heel kort in de magnetron en tadaa supermooie dunne lijntjes!

Ok dat is wel een goede tip. Kan het ook zonder crisco?? Dat heb ik namelijk ook niet  :P

10

hij is echt heel leuk  :thumb: ! komt vast helemaal tot zijn recht op een contrasterende ondergrond. oranje ofzo.
en lijntjes kunnen inderdaad met een spuitje (je moet luer hebben geloof ik, geen luer lock). of misschien een zwarte food pen, heb ik zelf nog nooit gebruikt hoor.

11

hij is echt heel leuk  :thumb: ! komt vast helemaal tot zijn recht op een contrasterende ondergrond. oranje ofzo.
en lijntjes kunnen inderdaad met een spuitje (je moet luer hebben geloof ik, geen luer lock). of misschien een zwarte food pen, heb ik zelf nog nooit gebruikt hoor.

12

renata2 schreef:

bedankt.