1 Laatst bewerkt door WickedMir (04-07-2012 00:20)

Onderwerp: Eerste taart, met boetseersels en veel zomer/hitte/vochtigheid stress

Na letterlijk een jaar rondgeneusd te hebben hier eindelijk de moed om een taart voor iemand anders te maken ( en dat met dit weer). Moet ook eerlijk bekennen dat ik boetseren wel leuk vind maar dan niet realistisch zoals de poging hieronder. Aangezien het voor de verjaardag van een vriend van ons was die zeer dierbaar is toch geprobeerd om zijn 2 witte herders na te maken. Bewust geen naam of cijfers erop, het geheel moest passen bij hun zwart/witte thema van de avond ( en hij gruwelt ervan dat hij nu 40 is dus  :D )

http://i.imgur.com/zegTel.jpg

Hij is gevuld met aardbeien bavarois, verse aardbeien en afgesmeerd met chocolade ganache.

Misschien word het tijd om wat meer tools aan te schaffen, hij is nog te 'rommelig' onder de fondant.

ps: was trouwens mijn eerste taart met bekleding, ben normaal van de cupcakes en fruittaarten + vlaaien.

Don't wreck a sublime chocolate experience by feeling guilty.  ~Lora Brody

Re: Eerste taart, met boetseersels en veel zomer/hitte/vochtigheid stress

Wauw, ziet er hartstikke goed uit joh!

Lieve groetjes van Sabrina

3

Ziet er heel goed uit....... :thumb:

4

Toppie...en zeker voor je eerste (met dit weer!!)  :thumb:

Life can be so sweet!!

5

Ik vind die herders zo supergoed gedaan! Das niet eenvoudig om realistisch te boetseren!!  :thumb:

6

Bedankt allemaal!

Moet zeggen dat het behoorlijk akelig was om te doen, kreeg altijd fijne feedback op mijn eigen taarten maar dan echt een voor een 'vreemde' maken is zenuwslopend haha  :lol:
Wacht met ongeduld op smoothers die ik besteld heb ( en de extra berg fondant want dit was toch wel erg leuk om te doen )

Don't wreck a sublime chocolate experience by feeling guilty.  ~Lora Brody

chapeau  hoor