Re: Een lief Shih tzu puppie op een kussen.
wat een lief mooi hondje, dit vraagt gewoon om HOW TO!!!
Als ik er ooit weer een moet maken zal ik eraan denken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Een lief Shih tzu puppie op een kussen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een lief mooi hondje, dit vraagt gewoon om HOW TO!!!
Als ik er ooit weer een moet maken zal ik eraan denken
Wat een gaaf taartje zeg, prachtig
Ik vind hem prachtig! Wat een lieffie....
Kwam deze taart via een omweg tegen, en dacht: hoe bestaaaaat het dat ik deze heb gemist ??!!
Keek toen even naar de datum van plaatsen, blijkt dat mijn zoontje toen net uit het ziekenhuis was...
Maar, beter laat dan nooit, dus Daan, bij deze: WAT EEN KNEITERGAVE TAART!!!
Kwam deze taart via een omweg tegen, en dacht: hoe bestaaaaat het dat ik deze heb gemist ??!!
Keek toen even naar de datum van plaatsen, blijkt dat mijn zoontje toen net uit het ziekenhuis was...Maar, beter laat dan nooit, dus Daan, bij deze: WAT EEN KNEITERGAVE TAART!!!
Nou dan ben je wel even met andere dingen bezig hoor dan met taart,
maar bedankt voor je leuke reactie
Alles goed met je zoontje nu?
tabithar schreef:Kwam deze taart via een omweg tegen, en dacht: hoe bestaaaaat het dat ik deze heb gemist ??!!
Keek toen even naar de datum van plaatsen, blijkt dat mijn zoontje toen net uit het ziekenhuis was...Maar, beter laat dan nooit, dus Daan, bij deze: WAT EEN KNEITERGAVE TAART!!!
Nou dan ben je wel even met andere dingen bezig hoor dan met taart,
maar bedankt voor je leuke reactie
Alles goed met je zoontje nu?
Ja hoor, nu wel, we weten alleen nooit voor hoe lang ...
Onze jongste (3 jaar) heeft Down en is daardoor, áls hij ziek wordt, ook direct doodziek... We hebben daarna alweer 2 periodes van ziekenhuisellende gehad...
Ik heb nu zelf een griepje, en dan knijp ik hem alweer voor hem ...
Weet dat het niet de juiste plek is, maar ga gewoon even heel eigenwijs een recente foto plaatsen
Dit is ons heerlijke 'down-droppie' Joey:
Ooooh wat een heerlijk vrolijk ventje
En wat naar dat je altijd zo voorzichtig moet zijn als jezelf of een ander ziek is
In ieder geval beterschap voor jou
Wat een prachtige zoon heb je!
Balendat hij zo snel vatbaar is voor vanalles ( zeg ik het zo goed?)
Geniet maar lekker van je pracht zoon.
Taarten komen wel weer!
Groetjes Knollie
Super leuk gemaakt!! daar heeft volgens mij heel veel tijd ingezeten.
Daan & Knollie: bedankt voor jullie lieve reacties! Het is inderdaad niet altijd makkelijk voor ons gezin dat Joey zo vatbaar is.
Maar dit kind is tegelijkertijd ook echt een kadootje voor iedereen, je krijgt zoveel extra liefde en plezier, echt niet normaal !
En ondertussen taarten we vrolijk door (ok, wel met af en toe een nachtje slaap minder ), en vind ik het heerlijk om op dit forum inspiratie op te doen door taarten zoals deze!!
wat een KUNSTWERK!
prachtig! wat zal je dochter blij zijn geweest
en is de pup er inmiddels al? lijkt ze ook haha
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Een lief Shih tzu puppie op een kussen.