Onderwerp: Allerhande Taarten website

Beste forumlezers,

Ik heb een nieuwe website opgericht voor mijn taarten. Ik ben erg benieuwd naar jullie oordeel; www.allerhandetaarten.nl

Daarnaast heb ik ook een Facebook pagina opgericht; Allerhande Taarten ('s-Hertogenbosch), ook hier hoor ik graag jullie mening over. Ik zou het ook leuk vinden als jullie mijn Facebook pagina 'liken'. :)

Dank jullie wel!

2 Laatst bewerkt door Biggeltaart (02-07-2012 16:05)

Re: Allerhande Taarten website

Ik zie geen kvk nummer?
En ik kan ook nergens snel vinden waar je zit, pas bij bezorgen. Vind ik zelf niet zo handig...

Leuk! Ik zie alleen nog weinig taarten in je foto album misschien kan je daar wat aan doen :)

4

De naam riep bij mij gelijk een associatie met AH op.

Zegt ongetwijfeld meer iets over mij ....

5

Pinky schreef:

De naam riep bij mij gelijk een associatie met AH op.

Zegt ongetwijfeld meer iets over mij ....

Had ik ook...  :Y  :think:

6

Ik dacht ook meteen aan de AH. Dacht dat die een eigen site waren begonnen met info over taarten, lol.

Liefs, Zanoni

7

Zanoni schreef:

Ik dacht ook meteen aan de AH. Dacht dat die een eigen site waren begonnen met info over taarten, lol.

+1

8

Mocht je van de kvk gewoon deze naam gebruiken? Of kijken ze daar niet naar?

Liefs, Zanoni

Zanoni schreef:

Volgens mij heeft ze geen kvk :)

10

Simpeltaartje schreef:
Zanoni schreef:

Volgens mij ook niet, maar dan staat er wel een boel info op de site die niet mag...

Biggeltaart schreef:
Simpeltaartje schreef:
Zanoni schreef:

Volgens mij ook niet, maar dan staat er wel een boel info op de site die niet mag...

Dat is een groot discussie punt waar iedereen anders over denkt :)

12

Simpeltaartje schreef:
Biggeltaart schreef:
Simpeltaartje schreef:

Dat is een groot discussie punt waar iedereen anders over denkt :)

Volgens mij heeft dit niet zozeer met verschillende meningen te maken als wel met de regels van de Belastingdienst en de KvK...
Maar er is al wel een heleboel over geschreven  :Y
En zonder KvK zou ik persoonlijk niet het risico nemen dat je een controleur op de stoep krijgt doordat deze info erop staat. :nooo

13 Laatst bewerkt door pinkcloud (04-07-2012 06:35)

Cadbury schreef:
Zanoni schreef:

+1

hier nog 1 :)

En als je geen kvk nummer hebt is dit echt veel te veel info! Dat heeft niks met verschillende meningen te maken, maar met de regels van de KvK en de Belastingdienst. Dus als je niet kvk geregistreerd bent zou ik de site drastisch aanpassen!

(niet lullig bedoeld overigens hoor....maar meer een tip. de boete's die je krijgt als je in 'overtreding' bent zijn niet misselijk! )

Ik ben (net als jij) nog maar kort bezig met 'taartjes'. (sinds eind maart) en heb ook Wilton 1 gedaan nu.
Ik heb laatst een topic geopend over KvK registratie, misschien interessant voor je om dat eens door te lezen?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=198873

14

Hihi dacht ook dat het een site van de AH was.

15

En ook ík dacht direct aan AH......

(Zou Albert Heijn je zelf ook 'ontdekken' en vragen je naam te veranderen? Denk eraan dat 'Allerhande' bijvoorbeeld wellicht een gedeponeerde merknaam van Albert Heijn kan zijn.... ;))

16

Ook hier nog een AH-gedachte :)

Beste forumlezers,

Wat jammer dat er zoveel aannames achter elkaar worden gedaan.... Om bij het begin te beginnen, hiervoor heb ik een ander bedrijfje gehad waarin ook Allerhande verwerkt zat. Aangezien allerhande ook gewoon een Nederlands woord is, is dit niet beschermd.

Daarnaast is de KvK momenteel met mijn aanvraag bezig om Allerhande Taarten bij te schrijven bij mijn oude bedrijf. Ik heb dus al wel een KvK nummer maar ik wil dit pas definitief op de website zetten als dit ook bij de KvK is geregistreerd.

Groetjes Dineke

18

AllerhandeTaarten schreef:

Beste forumlezers,

Wat jammer dat er zoveel aannames achter elkaar worden gedaan.... Om bij het begin te beginnen, hiervoor heb ik een ander bedrijfje gehad waarin ook Allerhande verwerkt zat. Aangezien allerhande ook gewoon een Nederlands woord is, is dit niet beschermd.

Daarnaast is de KvK momenteel met mijn aanvraag bezig om Allerhande Taarten bij te schrijven bij mijn oude bedrijf. Ik heb dus al wel een KvK nummer maar ik wil dit pas definitief op de website zetten als dit ook bij de KvK is geregistreerd.

Groetjes Dineke

Kijk, je kunt je natuurlijk aangevallen voelen als je niet te horen krijgt wat je graag wilde horen. Je kunt natuurlijk ook even bedenken dat het commentaar over het ontbreken van een KvK nummer te verwachten was en dat je zelf met een regeltje meer info al deze (in jouw ogenblijkbaar) negatieve reacties had kunnen voorkomen.
De opmerkingen over de naam zijn ook alleen maar goed bedoeld, het zou zonde zijn wanneer AH hier toch vervelend over gaat doen. De dames hier hebben alleen maar op eventuele problemen gewezen en blijkbaar had je daar zelf al over nagedacht. Alleen maar goed toch...?
Snap werkelijk niet dat je valt over de zogenaamde aannames zonder te bedanken voor de reacties en de tijd die in de reacties is gaan zitten...

19

In je oproepje schrijf je dat je benieuwd ben naar het oordeel van mensen op het topic.
Vervolgens krijg je die en vallen de reacties je tegen, ja, dat kan ook.

Ook ik dacht direct dat Albert Heijn zelf iets had opgezet om mee te doen met alle taartdrukte die er nu is. Het zegt denk ik iets over hoe groot en bekent AH is, ze betalen niet voor niks enorme bedragen om hun naam bij mensen in het hoofd te stampen.

Voel je niet aangevallen, de associatie is er nu eenmaal.
Je weet nu wat de naam bij veel mensen doet en met dat gegeven kun jij dan vervolgens weer doen wat je zelf wilt.

Succes met je bedrijfje.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

20

zonder weer de verkeerde discussie uit te willen lokken of zo (over hoeveel je vraagt of moet vragen, daar gaat het nl niet om)  maar zijn er meer mensen die deze manier van "prijzen" gebruiken...?
hoe groter de taart, hoe minder je per persoon betaald?
zelf houd ik een vaste prijs per taart aan namelijk, ik was even benieuwd.. :)

en de naam.. tja... als die goedgekeurd is, is het natuurlijk wel een naam die blijft hangen!  :lol:  :Y
iedereen denkt nu gelijk aan AH, maaar dat kan ook andersom werken "hoe heette die site ook weer... iets met AH, ow jaa... allerhandetaarten!!!" toch? :)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

21

chocotoetje schreef:

maar zijn er meer mensen die deze manier van "prijzen" gebruiken...?

Ja, ikke :) Ik heb ook niet echt een p.p. prijs ( iedereen moet zelf maar weten hoe grote stukken ze willen ;) ), en heb per maat paart een prijs, maar doe er wel een 'serving suggestion' bij van zoveel stukjes als je deze maar snijd. Bij wordt het dus per serving wel goedkoper: ik vind een klein taartje van 15 cm soms bijna net zoveel werk als een grote van 25 cm, dus vandaar het verschil :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

22

Misschien moet je de tekst eens door iemand na laten lezen? voor een wat meer vloeiend lopende tekst? Wat mij bijv. opvalt is dat je je eerste zin begint met een "onpersoonlijke vorm" Allerhande taarten maakt voor u...... Om vervolgens in de 2e zin over te gaan op de 1e persoonsvorm (om mijn werk aan U).

Is het geen idee om toch je naam te veranderen? Of wil je dit perse niet? Ik dacht dat de AH een taartensite had opgezet.

23

Adrienne schreef:
chocotoetje schreef:

maar zijn er meer mensen die deze manier van "prijzen" gebruiken...?

Ja, ikke :) Ik heb ook niet echt een p.p. prijs ( iedereen moet zelf maar weten hoe grote stukken ze willen ;) ), en heb per maat paart een prijs, maar doe er wel een 'serving suggestion' bij van zoveel stukjes als je deze maar snijd. Bij wordt het dus per serving wel goedkoper: ik vind een klein taartje van 15 cm soms bijna net zoveel werk als een grote van 25 cm, dus vandaar het verschil :)

ah.. duudelijk... ;) zal er mijn lichtje eens over laten schijnen. :D  O-)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

24

Biggeltaart schreef:
AllerhandeTaarten schreef:

Beste forumlezers,

Groetjes Dineke

Kijk, je kunt je natuurlijk aangevallen voelen als je niet te horen krijgt wat je graag wilde horen. Je kunt natuurlijk ook even bedenken dat het commentaar over het ontbreken van een KvK nummer te verwachten was en dat je zelf met een regeltje meer info al deze (in jouw ogenblijkbaar) negatieve reacties had kunnen voorkomen.
De opmerkingen over de naam zijn ook alleen maar goed bedoeld, het zou zonde zijn wanneer AH hier toch vervelend over gaat doen. De dames hier hebben alleen maar op eventuele problemen gewezen en blijkbaar had je daar zelf al over nagedacht. Alleen maar goed toch...?
Snap werkelijk niet dat je valt over de zogenaamde aannames zonder te bedanken voor de reacties en de tijd die in de reacties is gaan zitten...

:Y
mee eens hoor...ik bedoelde het alleen maar goed. Maar ik houd m'n mond wel weer  ;)

Laat ik voorop stellen dat ik het zeker waardeer dat iedereen een mening geeft over mijn website. Daar heb ik ook om gevraagd. In mijn vorige bericht heb ik alleen maar bedoeld dat er wel lang over door werd gegaan terwijl ik daar zelf nog niet op had gereageerd. Maar ik laat dat even graag voor wat het is.

Qua prijzen ben ik ook benieuwd wat jullie ervan vinden inderdaad, daar heb ik nog niet veel ervaring mee.

En aangezien mijn vorige bedrijf ook met Allerhande begon is dat wel een naam die ik inderdaad wil aanhouden. Ben het met 'chocotoetje'  eens dat het op die manier ook blijft hangen. Maar begrijp ook zeker jullie AH reacties.