Onderwerp: ff freubelen met bloempotjes
hai allemaal,
Ik heb ze al lang staan..en bedacht me dat ik er nu toch maar eens wta mee moest gaan doen... de bloempotjes van de Xenos 

bedankt voor het kijken
feedback is altijd welkom 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ff freubelen met bloempotjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hai allemaal,
Ik heb ze al lang staan..en bedacht me dat ik er nu toch maar eens wta mee moest gaan doen... de bloempotjes van de Xenos 

bedankt voor het kijken
feedback is altijd welkom 
geen feedback, wel heel erg lief!!
Wat een schatjes, echt heel lief.
Groetjes van Cora
dank jullie wel 
Wat lief, zowel Maja (daar moet ik altijd aan denken met bijtjes) als het babietje
maja..t bezige bijtje idd;)
je babytje vind ik erg leuk. Als je het goed vind pik ik deze van je. Ik heb de vraag om een aantal babytjes te maken om te bewaren sinds de geboorte van mijn peetkindje en nu vind ik deze wel heel erg leuk. Naam op het potje en klaar.
Super!!!
enjoy:)
laat je wel even je resultaat zien?:)
Cute! Ik heb gister toevallig ook voor het eerst in de bloempotjes gebakken, maar aan de bovenkant waren de cakejes helemaal scheef. Hoe vol heb je ze gedaan? (ik net tot op het punt waar de rand van het potje komt zeg maar)
omdat ik aan het experimenteren gegaan ben.. heb ik ze gewogen voor en na t vullen..
Volgens mij had ik ze met 50 gr cc-mix gevuld..ze komen er dan iets bovenuit, maar die bovenkant kan je afsnijden .
Ik heb ze gestort.. laten afkoelen ..en toen recht gesneden.
succes:)
Thanks! Volgende keer moet ik ze dus voller doen 
en anders ook gewoon ff experimenteren en wegen... ik had er volgens mij ook een aantal met 40 gram en met 60 etc..
voordeel van hiermee experimenteren is dat t toch wel op komt:)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ff freubelen met bloempotjes