1

Onderwerp: lege onderkant cupcakevormpjes

Ja sorry ik weet niet hoe ik het kort moet omschrijven :)
ik heb het nog nooit gehad en nu al 2x achter elkaar in zowel de mini versie als gewone cupcakes
maar de onderknt van de bakvormpjes is gewoon leeg
kan het aan de mix liggen ? ik heb boerencakemix en vorige keer fijne cakemix van koopmans gebruikt
of heb ik iets verkeerds gedaan ? wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen :) mja je weet het nooit he

2

Re: lege onderkant cupcakevormpjes

ik begrijp wat je bedoelt.
met mix heb ik dat ook. ben zelf ook niet zo'n fan van mixen.
ben zelf banketbakker en maak liever iets zelf.
ik kan je rudolph's recept aanraden!

Toen ik begon met cc's had ik dit ook. Er zijn verschillende topics over.

Ik heb veel verschillende recepten geprobeerd maar zweer nu bij de funcake mix. Sinds ik die gebruik (ruim anderhalf jaar) is het bij mij nooit meer mis gegaan.

Succes.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

4

ik heb nog nooit cupcakes met gewone cakemix gemaakt dus geen idee hoe dat zit. Ik gebruik zelf 9 van de 10 keer de cupcakemix van Funcakes en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

5

eerlijk gezegd dacht iik dat er geen verschil tussen cupcakemix en cakemis zat haha maar ws toch wel , nja dan ga ik toch maar weer aan de cc-mix :) thnx

6

Komt door de manier waarop je vult. Als je beslag in spuitzak doet en dan vult, zul je er geen last meer van hebben.

Hier nog wat tips:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=167994

Groet, Jolanda

7

ik had het ook met n spuitzak gedaan :)

8

ja ik heb zelf soms het idee dat het aan de papiertjes ligt.
Laatst had ik met hele goedkope mini's (200 in verpakking van stadter) minis gebakken en die werden dus leeg van onder. Met zilveren stevige cups heb ik dit nooit bij de mini's. Bij de gewone cc's gebeurt het me nooit met vanille, maar met de stroopwafelmix wel....

Geen idee.....

9

bij mij gebeurde het juist toen ik het met een spuitzak vulde..
nu kwak ik er gewoon een volle lepel in (35 gram) en gaat het goed. ook bak ik niet te hoor, maar op 150 graden.