1

Onderwerp: 2 hele verschillende bruidstaarten

Bij deze een paar fotootjes van 2 wel heel verschillende bruidstaartjes  :lol:

Nummer 1 is een bruidstaart die we voor een geweldig gezellig homostel mochten maken! De taart is best wel sjiek geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WDLJENKG.jpg

Nummer 2 is een bruidstaart voor hele goede vrienden die helemaal into American cars & lifestyle zijn. Ik mocht zelf bedenken wat het ontwerp mocht worden!! De groene kleur heb ik gekozen omdat het de lievelingskleur van de bruid is. Zie hier het kleurrijke resultaat; het kersverse bruidspaar vond de taart helemaal geweldig!

Het weer werkte helaas alleen niet mee; het was ontzettend warm en de luchtvochtigheid was zeer hoog :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XJUHETVC.jpg

2

Re: 2 hele verschillende bruidstaarten

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  mooi zeg en wat original zeg

Supertaarten!.......inderdaad heel verschillend maar beiden erg mooi  :thumb:

4

Doe mij die sjieke maar  ;)  Echt super !
Hoe heb je precies dezelfde print gekregen? Heel mooi ook zo op 2/3 van de taart met dat roze randje.

Groet, Jolanda

5

Jol321 schreef:

Hoe heb je precies dezelfde print gekregen? Heel mooi ook zo op 2/3 van de taart met dat roze randje.

Thnx ladies!

We hebben de trouwkaart ingescand en die als uitgangspunt genomen voor de hele rand. De rand is geprint op de foodprinter, de uitvinding van de eeuw hihi. Helaas heeft een taart altijd een achterkant waardoor de randen aan de achterkant niet helemaal uitkwamen, maar daar ontkom je jammer genoeg niet aan  :nooo

6

Schitterende taarten, maar vind de bovenste toch het mooist.

7

Batgirly schreef:
Jol321 schreef:

Thnx ladies!

We hebben de trouwkaart ingescand en die als uitgangspunt genomen voor de hele rand. De rand is geprint op de foodprinter, de uitvinding van de eeuw hihi. Helaas heeft een taart altijd een achterkant waardoor de randen aan de achterkant niet helemaal uitkwamen, maar daar ontkom je jammer genoeg niet aan  :nooo

Dank je voor de uitleg. Goede keuze, ondanks de achterkant. Het is inderdaad kiezen voor het meest passende.

Groet, Jolanda

8

Heel orgineel die 2e, Allebij super mooi  ;)

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

9

Prachtig, allebei !!

Groetjes, Conny

10

Twee geweldige taarten..en ja dat weer  :s  maar ze zijn super!!! Snij je de vlammen zelf uit of gebruik je uitstekers? Ik heb 'n boel Harley vrienden dus ik moet het ook nog 'n keer laten vlammen  :)

Life can be so sweet!!

11

Sjaantje schreef:

Twee geweldige taarten..en ja dat weer  :s  maar ze zijn super!!! Snij je de vlammen zelf uit of gebruik je uitstekers? Ik heb 'n boel Harley vrienden dus ik moet het ook nog 'n keer laten vlammen  :)

Dank! Ik heb de vlammen zelf uitgesneden, zorg dan wel dat je geen vlijmscherp scalpelmesje hebt anders snij je zo door je (bureau)matje. Ik vind zelf een scalpelmesje veel fijner werken dan een 'pizzasnijdertje'. Tis een boel werk maar dan heb je ook wat  :D

Ooow ja, ik heb de vlammen geprint, uitgeknipt en ff gelamineerd en daarna weer uitgeknipt. Op die manier blijft het papier niet aan je fondant plakken.

12 Laatst bewerkt door pinkcloud (04-07-2012 19:36)

Beide erg netjes gedaan, maar die eerste is echt helemaal mijn smaak! wat geweldig mooi! Hoe heb je die randen gedaan precies hetzelfde als de kaart? foodprinter?
erg mooi!

13

Errug mooi! Vooral de eerste is de stijl die mij aanspreekt.
Compliment hoor :thumb:

14

Hele mooie taarten  :thumb:

15

Fantastische taarten ,inderdaad heel verschillende taarten maar dat vind ik juist altijd zo leuk .

o wow die vent van me zou die 2de prachtig vinden hij is helemaal into southern

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

17

Wow, geweldig allebei.

18

Batgirly schreef:
Sjaantje schreef:

Dank! Ik heb de vlammen zelf uitgesneden, zorg dan wel dat je geen vlijmscherp scalpelmesje hebt anders snij je zo door je (bureau)matje. Ik vind zelf een scalpelmesje veel fijner werken dan een 'pizzasnijdertje'. Tis een boel werk maar dan heb je ook wat  :D

Ooow ja, ik heb de vlammen geprint, uitgeknipt en ff gelamineerd en daarna weer uitgeknipt. Op die manier blijft het papier niet aan je fondant plakken.

Super bedankt voor je uitleg...ik ga er wat mee doen  :)

Life can be so sweet!!

Ze zijn er werkelijk prachtig!

Prachtige taarten, maar de eerste is wel mijn favoriet.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

21

Ik ben verliefd op de 1ste taart  :Y

22

Echt hele mooie taarten, de 1ste vind ik ook het mooist! slim gedaan met die foodprinter. Hoe heb je de print dan zo mooi glad aangebracht?

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

23

Wat een mooie taarten.
Wat een lekker kleurtje groen. Is echt een kleur die van je taart af knalt.....heel erg gaaf !!!

Groetjes van Suus

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

24

Ik vind ze echt super!
Ik had wel even een vraagje. Ik ga binnenkort een beatles stapel taart maken voor mijn vader, en dan wil ik op 1 laag aan de zijkant de songtekst van een beatles nummer.
Nu wil ik dat dus idd ook af laten drukken, maar op welk "materiaal" kan ik dat dan het beste doen? Frosty of ouwel? Waar heb jij het op geprint?

Let them eat cake!

25

De taarten zijn super,  en de foto's vind ik ook geweldig gedaan met de taart als achtergrond.
:thumb:  :thumb: