1

Onderwerp: Help cakepop bestelling, wat moet ik maken?

Hoii allemaal,

Een collega van mijn moeder wil graag cakepops bestellen voor haar dochtertje die 3 wordt. Nu vindt ze mega mindy, hello kitty, bloemen en vlinders heel leuk. Ik wil de cakepops in de cakepopmaker maken, maar wat kan ik dan het beste maken?
Kan je hello kitty hoofdjes maken met de ronde balletjes uit de cakepopmaker? Of zou dat te rond zijn?
Of zouden gele cakeballetjes met megamindy maskters erop geplakt leuker zijn?
Of hoe zou ik bloemen/vlinders kunnen maken van de ronde cakepops?

bedankt alvast!

2

Re: Help cakepop bestelling, wat moet ik maken?

Bloemen/ vlinders uitsteken en met icing op de cakepops plakken, mega minst gele cakepops met roze glitter masker en hello kitty gaat volgens mij niet in de cakepopmaker

3

Je zou wel met fondant een hello kitty om het bolletje heen kunnen boetseren...  :think:

Dat is toch een TAART waard!

4

hmm hello kitty's om de bolletjes boetseren lijkt me best een gedoe en ook niet zo lekker met al die fondant dan.. Denk dat ik dan maar even megamindy maskers ga proberen te maken en dat dat het dan wordt. Iemand nog tips? Wil heeeel graag dat het niet mislukt O-)

5

je kunt best wel driekhoekjes van fondant uitsteken en laten drogen, deze dan met een beetje witte candymelts vastplakken aan je cakepop en laten drogen. daarna decoreren met een edible pen en een bloemetje of een strikje bij het oortje.

wees creatief!

6

Zouden de hoofdjes er dan niet te bol uit zien? ik dacht zelf al witte candymelt drupjes maken en die dan vastplakken :)