Onderwerp: naamplaatje maken
Kan iemand mij uitleggen hoe (of met wat) je een naamplaatje maakt zoals op onderstaande foto... Met in gedachten: stel dat de naam van de jarige pimpernellekesnottebelleke is...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » naamplaatje maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij uitleggen hoe (of met wat) je een naamplaatje maakt zoals op onderstaande foto... Met in gedachten: stel dat de naam van de jarige pimpernellekesnottebelleke is...
Als ik zo even kijk, dan lijkt het in dit geval gewoon een ovaal te zijn, met een sierrandje eromheen en dan de letters van de naam erop.
Ik zou dan dus eerst de naam maken in het gewenste lettertype. Dan kun je zien hoe groot je ovaal moet worden.
Ik vrees overigens wel, dat de door jou genoemde naam wat lastig zal passen. Hiervoor zal je hele kleine lettertjes moeten gebruiken.
En dan de ovaal uitsnijden en de letters erop plakken. Ovaal met letters op de taart plakken en een sierrandje maken (Bijv. met deze ) en die eromheen plakken. Klaar!
En hoe doen jullie het om de sierrand zo mooi te laten aansluiten (dat je niet ziet dat het een lint is)?
Je kunt ook gewoon de plain en fluted oval cutter gebruiken.
Ik heb evt nog de xl te koop, maar vind zelf de l mooier voor een plaat aan de zijkant :
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=196523
Sorry, dubbel...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » naamplaatje maken