1

Onderwerp: Eerlijk jullie mening graag!!

Graag eerlijk jullie mening... ook al is ie niet positief...

http://i49.tinypic.com/2q8rs4x.jpg

Bedankt voor het kijken en je reactie!

2

Re: Eerlijk jullie mening graag!!

Mooi gedaan...leuk, die sterren erop  :)

Life can be so sweet!!

3

Originele manier om zo te decoreren, ik vind 'm  :thumb:

Heel netjes gedaan en je sterren en puzzelplaatje maken het geheel compleet 'dora'. Ik vind het vlak waar dora op staat wel heel erg groot. heb je dit bewust gedaan?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

5

Ja, daar val ik dus ook over, dat hele grote vlak... pfff baal er zó van... ik had het puzzelplaatje al af en ze wilde het graag voorop de taart zoals een eerdere taart van me... maar dat was een grote enkele taart en nu denk ik dat het plaatjes daar kleiner was... ik had geen tijd meer om opnieuw te beginnen, want met deze temperaturen en vochtigheid zou het nooit op tijd droog zijn.... ik hoop maar dat ze hem leuk vindt, anders krijgt ze korting van me... ben nu zo zenuwachtig... bah!

6

Wij zien het, hun vinden hem vast prachtig. Niet te druk maken en echt geen korting gaan aanbieden hoor, hij ziet er toch prachtig uit? Pas als ze er echt over klagen, maar niet zelf aanbieden!

Ik vind hem super!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

Yavahn schreef:

Ja, daar val ik dus ook over, dat hele grote vlak... pfff baal er zó van... ik had het puzzelplaatje al af en ze wilde het graag voorop de taart zoals een eerdere taart van me... maar dat was een grote enkele taart en nu denk ik dat het plaatjes daar kleiner was... ik had geen tijd meer om opnieuw te beginnen, want met deze temperaturen en vochtigheid zou het nooit op tijd droog zijn.... ik hoop maar dat ze hem leuk vindt, anders krijgt ze korting van me... ben nu zo zenuwachtig... bah!

Voor jezelf is het waarschijnlijk het meest storend..
Ik vroeg me gewoon af waarom het zo groot was.. het mocht van mij inderdaad wel wat kleiner maar ik vind het ook wel weer een leuk effect geven. Verder ziet je taart er prachtig uit, je sterretjes zijn helemaal Dora en je puzzelplaatje is prachtig gelukt... Ze zullen m waarschijnlijk gewoon heel mooi gaan vinden en biedt inderdaad vooral niet zelf korting aan!! Daar heb je veel te veel werk voor gehad. Succes!  :thumb:

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

8

Hoe laat komen ze hem halen? Als je nog genoeg tijd én durf hebt, zou je een rand van het lila vlak weg kunnen snijden, ongeveer tot halverwege het hoofd van Dora. Snap je wat ik bedoel? Dora steekt dan een beetje boven de achtergrond uit, en je hebt een minder grote oppervlakte die de taart erachter een beetje verstopt.

Maar... het blijft een risico en kan verkeerd uitpakken... dus bij twijfel... NIET doen, en gewoon trots zijn op je creatie!!!

Bedenk ik me nog een simpele oplossing om het vlak iets te breken: een vlinder uitsteken en (gewoon plat) schuin boven toots plakken...

Na en paar jaar bakken op bestelling ben ik er ondertussen achter dat wij taartenmaaksters de lat voor onszelf vaak veeeeeel hoger leggen dan de klant!! Dus maak je niet te druk, de taart is hartstikke leuk zoals hij is, en ze zijn straks waarschijnlijk superenthousiast!!

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

9

Ik hoop het maar dat ze heel enthousiast zijn, ze komen binnen nu en een half uur... hij is al ingepakt, dus kan nu niets meer doen... vlinder was een goed idee idd... misschien denk ik wel te moeilijk... ik laat het jullie weten!

10

Ooooooooooooh wat ben ik blij!!! Ze was zoooooo enthousiast!!! Ik ben gewoon nu nog helemaal zenuwachtig en hyper! In ieder geval bedankt voor de lieve woorden en bemoedigingen! En voor het meedenken natuurlijk ;-).

Super!! Het is ook een mooie taart hoor!

12

Yavahn schreef:

Ooooooooooooh wat ben ik blij!!! Ze was zoooooo enthousiast!!! Ik ben gewoon nu nog helemaal zenuwachtig en hyper! In ieder geval bedankt voor de lieve woorden en bemoedigingen! En voor het meedenken natuurlijk ;-).

Jaaa, goedzo!!! Daar hoopte ik op :Y !
Fijne dag verder, geniet nog maar even lekker hyper na ;)!

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

13

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Het plaatje is supermooi gepuzzeld!!

Liefs, Zanoni

14

:think:  ik vin'm gewoon hartstikke leuk :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl