1

Onderwerp: Een paars-witte bruidstaart met een bruidegom met maar 1 arm, grmbl...

We waren al bijna op de snelweg op eg naar het bruidspaar toen ik me realiseerde dat ik door de tijdsdruk 1 arm van de bruidegom was vergeten  :grr:  :grr:  :grr: Teruggaan was geen optie...
In ieder geval heeft het bruidspaar voor de vele gelukkige huwelijksjaren die hopelijk mogen volgen een mooie anekdote om te vertellen op hun trouwdag :o ! Ik kreeg een heel lief mailtje van de bruid dat ze taart geweldig vonden en de arm niet hadden gemist :+ , pffffff
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJCVC8C6.jpg
Gevuld met aardbeienvlaaivulling en Zwitserse Room met  verse aardbeien er boven op.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Een paars-witte bruidstaart met een bruidegom met maar 1 arm, grmbl...

Super!!! mooie taart hoor :thumb:

3

Hij is prachtig. Ik ben door stress eens een hele taartlaag vergeten, dus ik herken je verhaal  :s

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Ik had al voorgesteld om een nieuw paartje voor ze te maken op een dummytaartje om het goed te maken, dit bruidje was vast ook niet heel van de taart te halen. Dan hadden ze nog wat om te bewaren...
Maar bruid en 1 armige gom zitten op het toptaartje in de vriezer te bibberen en ze vonden dat niet nodig!
Waren alleen maar hartstikke blij met zo'n mooie en lekkere taart, pffff...
:)

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Hahaha, gelukkig zat ie niet in het zicht ;-)
En mooie tekst, hadden wij ook met onze bruiloft.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

6

prachtige taart zeg ! Wat balen van je armpje, maar gelukkig vond het bruidspaar het geen probleem !

Groetjes, Conny

7

Mooie taart...mooie tekst. Dit is onze trouwtekst die we meekregen tijdens de kerkelijke inzegening van ons huwelijk.

En natuurlijk ook een mooi verhaal over een missende arm bij de gom. En een hele opluchting dat het bruidspaar het niet erg vond.

Volg je hart...want dat klopt!

8

Mooie taart, jammer van het gommetje :) wel lief dat ze zo reageerden.
En ja, ook een mooie tekst inderdaad. Herkende 'm meteen :D

9 Laatst bewerkt door Carien (03-07-2012 12:32)

hilarisch :lol:  :o  dat vergeten ze nooit weer :+  (wel een beetje vreemd dat ze taartje met bruidspaar en al in de vriezer zetten, maar goed).
Wel errug fijn dat ze zo reageerden, kan me voorstellen dat je helemaal niet blij was ( :think: op z'n zachtst gezegd).

Prachtige taart :Y , met heel mooie harten :thumb: (en een tekst waar ik geen idee van heb en niet lezen kan, maar dat geeft niks natuurlijk :) ).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl