51

Re: Eergister getrouwd, mijn eigen Bruidtaart

Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. En natuurlijk wil ik je vertellen  dat ik het een geweldige bruidstaart vindt. Wat een mooie kleuren. Super gedaan onder al die moeilijke omstandigheden!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

Super mooie taart!

Van harte proficiat met jullie huwelijk. Een geweldige mooie taart heb je gemaakt. Het weer was inderdaad vreselijk donderdag, maar je hebt toch een prachtige taart gemaakt.

Maar toch is 'ie hartstikke mooi geworden!

Wauw, wat een mooie taart!!! Echt niks van te zien hoor dat je last had van de vochtigheid.

Hoe heb je die hartjes zo in model gekregen? Met een uitsteker of uit de losse hand?

Enne, nog gefeliciteerd natuurlijk.

Groetjes Bianca

56

Wauw, hij is echt supergeweldig ! Ik ga hem gauw opslaan in mijn inspiratiemapje, deze wil ik echt nog eens maken !!

Ow, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ! Nog een leuke aansnijfoto met jullie erbij? ;)

Groetjes, Conny

57

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

En wat een mooie taart! heel knap gedaan!

58

Gefeliciteerd!
En wat een mooie taart  :Y  De kleuren zijn lekker fris en passen heel goed bij elkaar. Top!

59

Gefeliciteerd en ik vind hem prachtig!! En de vulling klinkt ook heerlijk!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

60

Gefeliciteerd!!! en wat een mooie taart na al die stress!!!!!! super gedaan. :Y

61

prachtige taart!!!!
proficiat nog

62 Laatst bewerkt door sam (03-07-2012 22:51)

Super leuke taart! En proficiat met je huwelijk --> als dat gaat lopen zoals je taart (toch nog geweldig ondanks beetje tegenslag), dan zit het wel goed :lol:

Gefeliciteerd!

Ik vind het een fantastische taart!

Ik trouw zelfin oktober, ik hoop dat mijn taart net zo mooi wordt alsde jouwe!!  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Gefeliciteerd, en wat een prachtige taart :thumb:  :thumb:

65

jaaaaaaaaaaaaaaaa daar is ie dan!
Nou je hebt jezelf toch nog aardig aan het werk gezet, niets geen simpel hahahahaha Respect dat je het hebt aangedurft, ik vind hem echt helemaal super, hou van deze stijl. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en jammer dat je taart wat aan het smelten was, maar ja niets aan te doen. Hij oogt mooi strak en vind vooral die onderste laag heel origineel. Strik is ook super en helemaal zoals je het voorgespiegeld had.
JIJ MAG TROTS ZIJN!!!!

ps krijgen we nou ook nog een foto van DE jurk #zwakvoorbruidsjurken ;-)

66

Taarterataaa...! schreef:

Gefeliciteerd!

Ik vind het een fantastische taart!

Ik trouw zelfin oktober, ik hoop dat mijn taart net zo mooi wordt alsde jouwe!!  :thumb:

,

wat spannend! gaat je zeker lukken. HIj wordt vast nog veel mooier als die van mij!

ps krijgen we nou ook nog een foto van DE jurk #zwakvoorbruidsjurken wink

mag dat hier? ik doe het gewoon...als het niet mag hoor ik het vast snel.
Ik heb gezocht naar een foto waar mijn jurk goed op staat maar dat was nog lastig. foto's van de fotograaf krijg ik pas over 6 weken :(
dus let maar niet al te veel op mijn rare gezicht haha!

https://lh6.googleusercontent.com/-xauTCSb9k0U/T_SgDEXBMOI/AAAAAAAABrQ/2glLBGqPq7s/s400/IMG-20120630-WA0046.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-Ti0dnTvwHcA/T_SgDBZUKPI/AAAAAAAABrU/4X3rFbspEt4/s400/IMG-20120630-WA0044.jpg

.....en er was taart....

67

Prachtige taart! Wat een leuk effect met die bloemetjes, maar wat een werk zeg. Knap hoor dat je helemaal zelf je taart hebt gemaakt  :thumb:
En van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

68

wauw..hij is prachtig!!!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

69

Jullie zagen er mooi uit zeg! :thumb:

70

Wauw!  erg mooi waren jullie, mooie stijlvolle jurk. Thx voor de foto,
Vind ik altijd leuk :)

71

Ik vind hem echt heel mooi.
Leuke kleurencombinatie.
Idd wel beetje jammer van het weer, maar aan de andere kant ook fijn dat je wel mooi weer had voor de bruiloft.

Nog gefeliciteerd trouwens!

72

Wat een prachtige taart, ondanks de vele tegenslagen. Gefeliciteerd met je huwelijk en wat een lef dat je het aandurft een eigen bruidstaart maken!

73

Gaaf zeg! Echt erg leuk gedaan en zeker door de kleurencombi komt 'ie goed tot z'n recht.

Toptaart  :thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

74

Allereerst: Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ten tweede je zag er prachtig uit! Geweldige jurk!

De taart: Die is super!!! Ondanks het weer, want het was bijna niet te doen. Ik las rampen van kauwgom tot vloeibaar teer op de sociale media. Je hebt het echt super gedaan! Die strik is echt heel erg mooi en je onderste laag erg orgineel. Dat de harten niet bleven staan, dat doet niets af aan de prestatie die je hebt geleverd.

Ik hoop dat jullie nog heel erg lang van jullie huwelijk en de herinnering aan jullie trouwdag mogen genieten

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

75 Laatst bewerkt door boonsnic (06-07-2012 17:58)

BBB schreef:
boonsnic schreef:

Ik vind hem zo Gaaffffffff echt nie normaal zo mooi :thumb:  :thumb:  :thumb: blijf erna kijken

En inderdaad dat met bruiloftstress  :)  :)  :) Oooo en een dikke proficiat met jullie huwelijk

Edit: heb even verder gekeken mijn god wat maak jij gave taarten zeg
ik ben fan....... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Mijn hart maakt een sprongetje bij het lezen van jouw post! Wat lief! dank je wel! Dat heeft nog nooit iemand (op dit forum, want mijn moeder telt niet) tegen mij gezegd! Liefs!

Is toch zo ben nu weer aan het kijken :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
By the way mooie jurk hoor........... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole