Onderwerp: Kahlua-chocodreams en ........
Mijn broer vierde zijn verjaardag, maar nee, hij wilde echt géén kado hebben. Maar met lege handen aankomen doen we natuurlijk niet:
Niet te versmaden yammie-yammie kahlua-choco petit fourtjes (en oh, heb ik al gezegd, dat ik die zelf ook onwijs lekker vind
)

En deze plaats ik er ook meteen bij (het ergste verdriet is alweer wat gesleten, denk ik?):
Ons EK-leeuwtje huilt

En de rest van mijn EK-cupcakes. (We lagen alleen al uit het EK, voordat mijn cupcakes op waren
. Volgende keer toch maar maken met de éérste wedstrijd, als er nog hoop is
.)

(Alle EK-inspiratie van hier op het forum)
Bedankt voor het kijken en een zonnige dag allemaal! (Als die zon tenminste een keer definitief wil doorkomen!!!!
)

smak
. Ik heb ze gemaakt van zelfgemaakte bitterkoekjes (net een slagje groter dan gekochte bitterkoekjes, maar wel kleiner dan de mini-blanda, hoor. Dat zou anders een te grote hap worden.) Laagje caramel erop (buitenste rand vrijlaten), meringue crème met Kahlua erop spuiten, koelkast even in om op te stijven, daarna met huishoudfolie nog wat bijmodelleren tot idd een blanda-achtige vorm, weer even opstijven en daarna dippen in getempereerde chocola. Decoratie erop en voilà!
...maar mijn eerste ingeving was toch goed