1

Onderwerp: Meisje met veeeel bloemekes

Mijn nichtje (kleine van m'n broer) werd 7 en natuurlijk moest daar iets groots voor komen. Haar wens was een paardje of iets met veel bloemen. Geen idee hoe ik een paardje moest boetseren  :s  dus maar eerst aan de slag met een bloemenmeisje proberen. Maar een paar dagen voor het grote feest zag ik dit paardje ergens, dus toch maar snel een poging gewaagd. Ze was er zo blij mee  :)  De stapeltaart is gevuld met aardbeiencreme/jam/bavarois. De kleine met 't paardje (voor haar alleen) gevuld met twee lagen chocoladecreme. Ik hoor heeeeel graag wat jullie ervan vinden. Altijd spannend  :o

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVZCETG7-D.jpg

Bedankt voor het kijken!

Life can be so sweet!!

2

Re: Meisje met veeeel bloemekes

Ik vind het erg schattige, vrolijke en nette taarten. Niets op aan te merken.  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Erg leuk! Ook dat paardje!

Happiness is not a destination. It is a way of life!

4

Thnxx dames  :)

Life can be so sweet!!

Erg leuk hoor!

Ziet er super uit!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

7

Dankje  :o  De foto is gemaakt door mijn buurman/goede vriend. Zijn uit de hand gelopen hobby is fotograferen, dus hoe fijn is dat  :Y  Hij weet ze mooi op de plaat te zetten en dat is ook veel waard voor je taart. Ik heb nog "leuke" foto's van m'n eerste taartjes gemaakt met een erg hippe gsm  ;)

Life can be so sweet!!

8

Erg leuk, ook het kleine taartje met paard is een schatje

9

Heel mooi! En lief :)

10

Leuk!! Moeie foto's ook idd!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

11