1

Onderwerp: Welke speelgoedautootjes van Cars kan ik gebruiken..

Dag allemaal,

Even een korte vraag van mij. Ik ben bezig met een verjaardagstaart voor mijn eigen zoontje. Nu heb ik ruim een week op bed gelegen ivm griep en heb dus niet alles kunnen doen/maken wat ik in gedachte had.
Nu zie ik op sommige cars taarten speelgoedautootjes staan. Welke zijn dit? Ik heb bij de blokker gekeken, en daar heb ik bliksem en takel wel gezien (die zoek ik ook), maar die kosten daar 8 en 12 euro. Nu weet ik wel dat hij daarna alsnog met die auto's kan spelen, maar we hebben al een ander cadeau voor hem gekocht.

Wie heeft er tips of ideeën?

Gr Ellen

2

Re: Welke speelgoedautootjes van Cars kan ik gebruiken..

Je zou de autootjes gewoon kunnen boetseren, dan zijn ze op te eten.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

3

Heeft hij geen auto ligen die je kan gebruiken?

marion

4

Nee, hij heeft nog geen auto's van Cars.. Boetseren zou kunnen, ligt er even aan hoeveel tijd ik heb en hoe ik me voel.. ben nog steeds niet fit helaas.. Boetseren gaat me in ieder geval al wel beter af dan puzzelen heb ik gemerkt.. :-)

5

Misschien hebben ze die, of andere die erop lijken, ook wel bij de action. Ik weet het niet zeker, maar als je er 1 in de buurt heb, loont het de moeite om daar ff een kijkje te nemen :)

6

google gebruiken voor cars taart decoratie

7

Taartsetje Cars - Deco4Cakes

www.deco4cakes.com/nl/taartsetje-cars-429.htm

8

Dank voor de link!

9

Ik heb vorig jaar een cars plaatje op ouwel laten printen en daar de taart omheen gemaakt. Leuk en snel!

10

Bij Patshopgirl.nl kun je een Bliksem caketopper 3D bestellen.
Die kost echt bijna niks, zitten geen wieltjes onder, maar hij ziet er op de taart wel heel grappig uit.

Hier zie je hem op een taart die ik heb gemaakt (bovenste van 20cm rond) 
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WHSUZOE4.jpg

~ Never waste a good crisis... ~