26 Laatst bewerkt door boonsnic (01-07-2012 19:38)

Re: Eergister getrouwd, mijn eigen Bruidtaart

Ik vind hem zo Gaaffffffff echt nie normaal zo mooi :thumb:  :thumb:  :thumb: blijf erna kijken

En inderdaad dat met bruiloftstress  :)  :)  :) Oooo en een dikke proficiat met jullie huwelijk

Edit: heb even verder gekeken mijn god wat maak jij gave taarten zeg
ik ben fan....... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

27

Wauw, echt heel erg mooi zeg!

Groetjes, Monique

28

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en dat jullie huwelijk maar net zo prachtig en lekker als de taart mag zijn!!!  ;)  Alle geluk toegewenst.

29

van harte gefeliciteerd en wat een PRACHTIGE taart!

supermooi ontwerp, leuke kleurcombi en strakke uitvoering, helemaal top :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

30

Gefeliciteerd met je huwelijk, je taart ziet er prachtig uit.

31

Echt een prachtige taart! En wat knap dat je die stress van zon bruidstaart nog aankon zo voor je huwelijk.  Hihi

Van harte met jullie huwelijk!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

32

gefeliciteerd met je huwellijk!!

En wat een mooie taart! Balen van het weer.

Liefs, Zanoni

33

gefeliciteerd met jullie huwelijk! wat een mooie en fleurige bruidstaart! En wat geweldig dat je het aandurfde je eigen taart te maken!

Wat een werk heb je gehad aan die onderste laag lijkt me, ziet er wel super uit zo! En ik vind je harten bovenop ook erg mooi!

34

GEfeliciteerd met je huwelijk!
Wat een práchtige taart heb je gemaakt zeg!! Ook die harten bovenop vind ik errug leuk!
Heb diep respect dat je je dit voor elkaar krijgt voor je eigen huwelijksdag! Wow!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

35

Prachtige taart!
En gefeliciteerd!

Happiness is not a destination. It is a way of life!

36 Laatst bewerkt door tabithar (01-07-2012 22:54)

Nou, de WOW-factor zoals je wilde (heb even je vorige topic gelezen ;)) is duidelijk bereikt met deze taart !!
Wat een prestatie, en dan ook nog met alle extra stress omdat het om je eigen trouwdag ging!!
Petje af :thumb:  :thumb: !

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

37

Sodejuj wat een mooooie taart!!!! En gefeli met jullie huwelijk!!

38

Wat een prachtige taart heb je gemaakt :thumb:
En gefeliciteerd natuurlijk!

39 Laatst bewerkt door creanne (01-07-2012 23:23)

BBB schreef:

WAT een weer was het donderdag :nooo om te janken gewoon.

Ik heb mijn best gedaan. maar baalde wel erg van het weer.
Ik had al op het forum gepost dat ik niet wist wat ik moest maken, dit is het geworden. Bedankt voor jullie lieve woorden dames!en ik hoop dat jullie er nog wat over hebben voor het resultaat...

de koeling op de lokatie was om te janken ook...ik heb een taart nog nooit zooo zien zweten zeg! daar ging ik dan weer van zweten haha!
de foto's die ik post heb ik thuis heeel snel gemaakt. De harten bovenop konden niet blijven staan helaas door het weer. Op de lokatie waren ze als was uit de koeling gekomen (had ze er al niet op gelaten want wist gewoon dat dat ging gebeuren. ik heb ze daar 10 minuten voor hij op tafel kwam, boven op gelegd, ook dat was al bijna te veel gevraagd van die arme hartjes).

Hij was in elk geval wel heerlijk!haha! dat ik ook wat waard. Gevuld met 1 laag straciatella, een laag bosbessenjam en een laag aarbeienmousse. Ik kreeg veel complimenten dus dat was wel heel leuk!

genoeg nu, de foto's!

https://lh6.googleusercontent.com/-2LDyf3RS1u0/T_BPcFVh7sI/AAAAAAAABqs/PgU2mxdaJ-A/s400/IMG_1708.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/-6wPp9e9IWXo/T_BPq_KaZGI/AAAAAAAABrA/eWquCQJQe_I/s400/IMG_1712.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-y2rLK7gdlzo/T_BPaPkulmI/AAAAAAAABqs/2uTIUt9s74s/s400/IMG_1702.JPG

Bedankt voor het kijken!

Even voorstellen  creanne ik ben nieuw op het forum maar kijk al een poosje mee.
Ondanks alles is dit toch een taart om trots op te zijn mooi hoor.
Ik had ook erg veel last van de warmte moest een bruidspaar boetseren maar ben maar gestopt veel te zacht en te plakerig.

40

Sorry ben nog niet zo thuis op het forum heb mijn bericht verkeerd gezet was wel bedoeld voor deze taart

41

Gefeliciteerd, en wat een super mooie taart  :thumb:

42

ten eerste gefeliciteerd!
en ten tweede zie ik dat rotweer echt niet terug in je taart.Hij ziet er super uit! en fantastisch dat je het zelf aandurfde..super!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

Gefeliciteerd met je huwelijk. Wat een prachttaart. Het weer zat inderdaad niet mee om taarten te maken, maar daar zie je helemaal niks van bij jou.

:thumb:

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

:thumb: knap hoor dat je dit voor je eigen huwelijk hebt gemaakt! je bent dus erg stressbestendig :lol:

nog gefeliciteerd ook!

I never met a calorie I didn't like....

45

Ondanks alle tegenslagen, een fantastische taart!!!

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Ik hoop dat jullie huwelijk net zo mooi wordt als jou taart.... helemaal top  :thumb:  :thumb:

46

ik maar denken bij jouw taart verhaal: wat een triest drama zeg.
en dan ga ik je foto bekijken en dan zie ik me toch een leuke vrolijke taart. niets zien van al dat drama. helemaal leuk!
enne, nog gefeliciteerd!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

47

Wauw! Wat een prachtige bruidstaart zeg! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! En inderdaad jammer van het weer maar ik zie het er echt niet van af, hoor!

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

48

Wow....wat een reacties!!! ik ben er stil van..wow!! super bedankt allemaal!

En heel erg bedankt voor de felicitaties! Na negen jaar samen en 2 prachtige dochtertjes nu dan eindelijk getrouwd :Y

Ik wilde graag zelf mijn taart maken zodat ik niemand anders dan mijzelf de schuld kon geven als het niet goed was (behalve het weer dan hehehe)
Ik heb hulp gehad van mijn lieve (taart) vriendin die alle bloemetjes heeft uitgestoken. Het was voor ons beide meteen duidelijk dat ik alle belangrijke dingen zelf zou doen, alles dus hahaha!normaal maak je een taart, geef je alles en dan kan je lekker instorten.
Dat was er deze keer niet bij. Maar had alles goed voorbereid.

Alleen die blommetjes, daar had ik me op verkeken. Mijn vriendin heeft urennn zitten steken en dan ben ik er ook nog zo 1 die wil dat er geen enkel randje aan zo'n blaadje zit haha!

.....en er was taart....

49

boonsnic schreef:

Ik vind hem zo Gaaffffffff echt nie normaal zo mooi :thumb:  :thumb:  :thumb: blijf erna kijken

En inderdaad dat met bruiloftstress  :)  :)  :) Oooo en een dikke proficiat met jullie huwelijk

Edit: heb even verder gekeken mijn god wat maak jij gave taarten zeg
ik ben fan....... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Mijn hart maakt een sprongetje bij het lezen van jouw post! Wat lief! dank je wel! Dat heeft nog nooit iemand (op dit forum, want mijn moeder telt niet) tegen mij gezegd! Liefs!

spidygirl schreef:

Gefeliciteerd met je huwelijk.
Je taart is supermooi geworden hoor!

ik mag volgende maand een bruidstaart maken , met ook 2 harten bovenop zoals jij hebt gedaan.
waarvan heb jij ze gemaakt?
fondant met tylose of gumpaste? of iets anders?

Ik heb de harten gemaakt van fondant met heel veel tylose, ik heb ze een paar uurtjes in de heteluchtoven laten drogen op 50 gr ofzo. ze waren keihard maar door het weer helemaal zacht en plakkerig geworden. Misschien dat jij ze beter van flowerpaste kunt maken. Ik heb dat nog nooit gebruikt maar dat wordt nog veel harder geloof ik. succes ermee!

.....en er was taart....

50

super! geweldig strak en super design!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs