1

Onderwerp: Mijn eerste grootste bruidstaart

Hallo allemaal,

In ieder geval bedankt dat je de moeite neemt om dit topic te bekijken, omdat ik niet zo veel post. Zal eens meer reageren.

Deze bruidstaart heb ik gemaakt voor mijn vader en zijn vriendin (nu zijn vrouw). Na maanden overleggen met de bruid. Want dan zag ze dit weer dat mooi was en dan weer dat. En Ojah dat vond ze ook leuk, kreeg ik de vrije hand.

Het moesten in ieder geval rozen worden en ik wilde een stapeltaart.
Nou die rozen ben ik op terug gekomen. Het waren er uit eindelijk 70! En allemaal met de hand gemaakt.

Uiteindelijk 6 dagen bezig geweest met de hele taart. Wat heb ik respect voor iedereen die het vaker doet!

Op locatie heb ik hem zelf opgebouwd en wat was ik trots en nog steeds, daarom wil ik jullie deze niet onthouden.

Mijn eerste grootste en hoogste bruidstaart.

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/246585_10151042572142025_1708867820_n.jpg

2

Re: Mijn eerste grootste bruidstaart

Ziet er heel erg goed uit, zeker voor een "eerste". Heel mooi!

Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)

3

Hij is heel mooi geworden. Die kleinere tussenstukken..zijn dat ook taarten, of zijn dat dummy's?

Ik heb laatst ook 100 roosjes met de hand gemaakt, weliswaar kleiner van formaat als die vanjou...maar ik weet dus uit ervaring dat het veel tijd kost.

Je mag met recht trots zijnop deze taart.....enne, vlgs mij maakt het hier niet uit of je veel of weinig post.....als je een taart wilt delen, is dat leuk, wil je dat niet, en ben je vooral een kijker...dan is dat ook goed. Niets moet.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

idd Bianca1969, wilde ik ook net zeggen :Y  niet iedereen kletst hier zo giga als sommigen...  O-)  :o  ;)

Mooie taarten zeg :thumb:  Heb je ook detailfoto's? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Dank jullie wel voor de reacties.

De tussen taarten zijn inderdaad dummy's. Ik durfde het namelijk nog niet aan om deze als echte taarten te gebruiken.

Ik heb helaas geen detail foto, wanneer hij gestapeld is, alleen een detail foto van mij bij in de keuken.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/486403_10151043086597025_1723611849_n.jpg

6

Mooi!! :thumb:

7

Ik vind hem super gaaf !!!!!!!!! En wat een mooie foto zo met die spiegel :thumb:  :thumb:  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

8

Allereerst proficiat !

Ik vind het een hele mooie stapel geworden.

Wat maakt het trouwens uit hoeveel je post ?? Ik ben een zeer trouwe, dagelijkse lezer. Zulke mensen mogen er ook zijn. Toch ?

9

Daar mag je best trots op zijn, ik vind hem heel mooi

10

Wow!

Adembenemend, wat een schitterende bruidstaart!!

12

heeel mooi! :thumb: ....ik wil dit ook al zo lang doen.....de dummies tussen de taarten, alleen ben ik zo bang dat ze niet stevig genoeg op elkaar staan....hoe heb jij dat gedaan??

13

Super gedaan!Je pa zal vast heel trots op je zijn geweest  :thumb:

Be in love with what you have

14

Mooi!

15

Bedankt voor jullie lieve reacties

@shalin De onderste taart staat op een cakedrum, en heb ik dowels in gedaan (de dikke witte uit de shop). Dan de dummy geplaatst op een zilver/goud kartonnetje, dan de taart op een cake board, en zo verder, hoop dat je het een beetje snapt.