Onderwerp: Mijn eerste taarten
Dit is de eerste keer dat ik wat taarten plaats. Ik heb er tot op heden een stuk of 20 gemaakt. Ik stel jullie meningen, tips en adviezen op prijs!

http://creataartjes.webklik.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is de eerste keer dat ik wat taarten plaats. Ik heb er tot op heden een stuk of 20 gemaakt. Ik stel jullie meningen, tips en adviezen op prijs!

Wat een mooie taarten Wendy, knap gedaan.
@ Moniekje, dank je. Ik ben nog maar kort bezig, dus alle adviezen en meningen stel ik op prijs. 
Superstrak, heel mooi!

wat een leuke taarten vooral die eerste
ook je bal is erg goed gelukt al zou ik voor de onderrand van de taart iets minder fondant gebruiken de volgende keer
maar verder vind ik ze helemaal top
@coconuts, inderdaad. De rand is wat te grof uitgevallen. Het was een taart die ik moest maken voor bij de eerste wedstrijd van oranje. We weten wat een succes dat was.
Ik wilde iets langs de rand in rood/wit/blauw, maar kon niks beters verzinnen. Tips??
Mooie taarten, stuk voor stuk. De eerste is bij mij ook favoriet. Daar word ik helemaal vrolijk van!
En dat rrod, wit, blauw zo heb ik ook eens gemaakt, maar dan dunner uitgerold.. Misschien is dat wat? Of een vlag met streepjes onder elkaar? Als je begrijpt wat ik bedoel..
Ps. Eens met je onderschrift, veel te riskant 
Zijn dit je eersten? Wowie, dat beloofd wat! Ik vind ze super!!
Bedankt voor jullie leuke reacties. @ Joke1978, bedankt voor de tip van de vlag. Die ga ik eens proberen. Dit weekend mijn eerste stapeltaart in elkaar draaien voor een bestelling. Ik heb de vrije hand, heerlijk toch?
Super!!
Lijkt net of je al jaren bezig bent. Erg mooi!
Ik vind je taarten echt heel erg mooi! En ze zijn ook mooi strak!
Mooie taarten!
Die gekleurde vakjes op de taart bij de schoentjes, hoe heb je dat gedaan? Gewoon kleine vierkantjes van verschillende kleuren en dat tegen elkaar aan geplakt?
@ shallY, ik heb inderdaad vierkantjes gesneden en die in patroon op de taart geplakt. Ik heb geen foodprinter, dus kon geen kleedje printen, dit vond ik wel een leuke oplossing.
wow, ik vind je taarten erg mooien strak 
Leuke parade

hee wendy,
leuke parade.. je bent echt goed in wat je doet... maar dat wist je al dat ik dat vond... een van de beste leerlingen :-)
@ Kim, dank je, ik wordt er verlegen van.
Wel heel leuk om te horen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taarten