Onderwerp: Met trots presenteer ik jullie :)
Mijn aller eerste cakepop ijsjes!!!!!
Wat is dit onwijs kicke om te doen!!!!!!
Opdracht 25 stuks.
Super trots op dit resultaat!
Feedback altijd welkom!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Met trots presenteer ik jullie :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn aller eerste cakepop ijsjes!!!!!
Wat is dit onwijs kicke om te doen!!!!!!
Opdracht 25 stuks.
Super trots op dit resultaat!
Feedback altijd welkom!

Leuk!!!
Ik heb ze onlangs ook gemaakt en veel leuke reacties gekregen!
Ook leuk om te maken he? 
ziet er errug lekker uit!! mooi gedaan enl euk verzonnen waar je ze in hebt gepresenteerd. Heel leuk!!
Wat mooi!
Ik kreeg de hagelslag niet zo mooi óp de choco (candy melts) vandaag 
Errug leuk! Maarre ik vraag me af hoe die cakebolletjes op het hoorntje blijven zitten. Blijft dat door de chocolade plakken of staan ze gewoon op een stokje?
Wat geweldig gemaakt zeg!!!
Echt super!
Errug leuk! Maarre ik vraag me af hoe die cakebolletjes op het hoorntje blijven zitten. Blijft dat door de chocolade plakken of staan ze gewoon op een stokje?
Hoi!!!
Ik doop eerst het stokje in de candy melts, dan het bolletje erop prikken.
Deze laten drogen zodat hij stevig op het stokje staat.
Dan die ik alvast het hoorntje onderaan. Doop alleen het balletje in de candy melts. En schuif hierna zachtjes het hoorntje tegen het balletje.
Dan laten drogen.
Home mAade schreef:Errug leuk! Maarre ik vraag me af hoe die cakebolletjes op het hoorntje blijven zitten. Blijft dat door de chocolade plakken of staan ze gewoon op een stokje?
Hoi!!!
Dan die ik alvast het hoorntje onderaan. Doop alleen het balletje in de candy melts. En schuif hierna zachtjes het hoorntje tegen het balletje.
Dan laten drogen.
Aha! Dat klink inderdaad heel logisch. Bedankt voor je uitleg. Wie weet ga ik het ook eens proberen.
Ze zijn super!!!!
Waar heb je die kleine horentjes vandaan dan?
ja, super zeg!! Erg leuk! Zou ook wel graag weten waar die hoorntjes vandaan komen

Het ziet er erg leuk uit........ 
Wauw, wat ziet dit er leuk uit!!
Ook ik hoor graag waar je die hoorntjes gekocht hebt. Ik kan mij niet herinneren dat ik die ooit gezien heb.

Wat een leuk idee! Ziet er vrolijk en zomers uit!
Deze zijn echt té leuk

Home mAade schreef:Errug leuk! Maarre ik vraag me af hoe die cakebolletjes op het hoorntje blijven zitten. Blijft dat door de chocolade plakken of staan ze gewoon op een stokje?
Hoi!!!
Dan laten drogen.
Begrijp ik goed dat je het hele bolletje nogmaals doopt (dus dan zitten er 2 lagen candymelts op)?
Oh, wat superleuk!! Lekker zomers 
Heel erg leuk gedaan! Mooi gepresenteerd ook!! 
ja, super zeg!! Erg leuk! Zou ook wel graag weten waar die hoorntjes vandaan komen
![]()
Deze zijn van de Jumbo. Moest wel aan de beademing toen ik bij de kassa kwam! 4 pakjes van 12 hoorntjes 14 euro!!!
Maar ze zijn wel een ideaal formaat.
Volgens mij heb ik bij Albert Heijn ook wel eens van dit soort hoorntjes gezien. Maar vraag me niet wat ze kosten.... Euh.... ff op app kijken of ik het daar kan vinden...
Ja hoor, gevonden. kosten €1,25 en er zitten er 10 in de doos.
Maar dat is dan dus wel een normaal formaat ijsje, weet niet of dat bij jou ook was?
LeonieJasper schreef:Home mAade schreef:Errug leuk! Maarre ik vraag me af hoe die cakebolletjes op het hoorntje blijven zitten. Blijft dat door de chocolade plakken of staan ze gewoon op een stokje?
Hoi!!!
Dan laten drogen.
Begrijp ik goed dat je het hele bolletje nogmaals doopt (dus dan zitten er 2 lagen candymelts op)?
Ik doop eerst het stokje in de candy melts.
Dan het bolletje erop en goed laten drogen (anders kukkelt hij er af haha)
Dan snij je de onderkant van het hoorntje eraf tot je stokje er door past.
Ik houd het hoorntje aan de onder kant van het hoorntje.
Doop het bolletje in de candy melts, en duw dan zachtjes het hoorntje tegen het bolletje.
dan even vast houden want soms glijden ze langzaam naar beneden.
Bij de hoorntjes zat een soort schilderkartonnetje met gaatjes. Die heb ik op een hoog rond glas gezet en daar de hoorntjes in gezet zodat ze goed konden drogen.
Volgens mij heb ik bij Albert Heijn ook wel eens van dit soort hoorntjes gezien. Maar vraag me niet wat ze kosten.... Euh.... ff op app kijken of ik het daar kan vinden...
Ja hoor, gevonden. kosten €1,25 en er zitten er 10 in de doos.
Maar dat is dan dus wel een normaal formaat ijsje, weet niet of dat bij jou ook was?
Dit zijn ze van de jumbo

Wat leuk!!!
Klopt die prijs van de hoorntjes wel..? 3,50 voor 1 pakje? En bij appie 1,25?
Super leuk... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Met trots presenteer ik jullie :)