1

Onderwerp: Marsepein verven

In duitsland kun je marsepein kopen dat is al uitgerold en kun je zo op de taart leggen. De marsepein is alleen standaart 1 kleur beetje gebroken wit.

Nu is dus mijn vraag kun je marsepein soort van verven wanneer het al op de taart ligt??
En waarmee hoe moet je dat precies doen?

2

Re: Marsepein verven

goede vraag ik kwam inderdaad ook die uitgerolde marsepein tegen, en ook helemaal niet zo duur.

ik denk wel met kleurstof maar daar moest je wat aan toevoegen.. weet alleen niet meer wat.

Nee is idd niet zo duur en heel makkelijk, geen gedoe met rollen en meten en smaakt ook goed.

Ja had ergens gelezen dat je kunt schilderen met kleurstof gemengd met vodka of citroensap, weet alleen dus niet of dat dan ook zou wetken voor de hele taart mee te doen..

Zo zonde dat ze van die marsepein niet meerdere kleurtjes hebben

4

ik vind het al heel wat dat ze het zo verkopen:p duitsland heeft in de supermarkten toch wel een veel groter bakassortiment als in nederland, ik ga er zeker vaker gebruik van maken ;)

vodka zou ik niet zo snel doen maar citroensap kan ik weleens proberen op cupcakes ofso, als dat lukt kan een hele taart vast ook wel:p

Ja duitsland hebben ze zelfs kant en klare biscuit in 3 plakken gesneden, alleen is dievwel minder fijn haha

6

ooh die biscuit heb ik niet gezien haha, ik was bij kaufhaus misschien hebben ze het ergens anders wel.
ze maken het je daar wel heel makkelijk om zelf een taart te maken:p