Re: how to : gedecoreerde cakerol
Dank je xhafal, dat is duidelijk.
Opgerold in een vochtige theedoek afkoelen voor de vorm, dan afrollen en vullen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » how to : gedecoreerde cakerol
Dank je xhafal, dat is duidelijk.
Opgerold in een vochtige theedoek afkoelen voor de vorm, dan afrollen en vullen.
ik ben m ook aan het maken maar heb me n beetje vergist in de tijd en ga hem morgen pas rollen dus heb m nu maar met n laag bakpapier erop en een vochtige theedoek in de kast gezet hopelijk droogt ie dan zo ook niet uit
ik heb ipv witte , zwarte stipjes gedaan haha het ziet er wel heel leuk uit
Oow wat geweldig zeg!
Wat super leuk zeg! ga het ook eens uitproberen binnenkort! Dank voor de geweldige uitleg!
Wat gaaf! Ik ben wel benieuwd naar andere creaties! Foto's!
Ik had het op cake central gezien! Erg leuk, ik denk dat ik je aardbei patroontje volgend weekend ga gebruiken.
Voor mijn paastaart had ik hetzelfde principe gebruikt, maar dan met een ander recept (joconde imprint); die werd niet opgerold.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=191481
Als je googelt op swiss roll krijg je nog recepten voor cake om op te rollen.
gaaf ! ga ik zeker ff proberen als ik van het weekend bezoek krijg ))
deze ga ik zeker een keer proberen!
Dankjewel voor deze geweldige how-to!
Wel een vraagje: het bakplaatje dat je gebruikt, hoe hoog is dat?
Alvast erg bedankt!
Dankjewel voor deze geweldige how-to!
Wel een vraagje: het bakplaatje dat je gebruikt, hoe hoog is dat?
Alvast erg bedankt!
die is maar net 2cm hoog .
heel leuk gemaakt, ff onthouden.Thankx
echt heel erg leuk bedankt
Wat een leuk idee zeg!
Hoi,
het is alweer een tijdje geleden dat je hem gepost hebt maar bedankt voor de how to.
Kennissen willen voor mij bij de Sligro kijken of ze daar nog die sheet bakplaat verkopen.
Heb jij de maat voor mij? En weet heel toevallig ook nog de prijs ?
wat super is dit zeg ik wilde dit al uit proberen. erg leuk. bedankt voor deze uitleg
wat leuk zeg ! ik ga het zeker proberen ! (domme vraag mmisschien , hoe sla ik dit op ? )
Top goed uitgelegd
Moet ik toch echt eens proberen
wow, dit is mooi. Wat een creativiteit en geduld, echt heel knap gemaakt!! Heel gaaf om te zien!
groetjes,
Marty
Hoeveel hou je aan als ik vragen mag voor je biscuit?
leuk leuk leuk. Weet ik ook eindelijk wat ik met die zak spongecake ga doen. Leuk projectje voor dit weekend
bericht 2x hoeft ook niet
Die is echt super mooi gelukt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » how to : gedecoreerde cakerol