1 Laatst bewerkt door MamBo2007 (28-06-2012 22:18)

Onderwerp: Help, mijn zoon weet niet wat voor taart hij wil

Ik heb jullie advies nodig..

Mijn zoon is vandaag 5 geworden en viert zondag het "grote mensen" feest. Toen ik vroeg welke taart hij wilde zijn hij als eerste Cars. Ik dacht.. Nee he.. niet weer. Maar goed.. Als hij het echt wil..
Dan maar iets speciaals.. Voor inspiratie wat gegoogled.. Nou.. Hij wil niks..
Dan maar spiderman.. Ook niks. Buzz.. Nope. Mario.. Leuk maar dat is het ook net niet. Raketten dan.. geen succes. Pfff.. Mams helemaal zenuwachtig want die denk dus.. Dat wordt niks dit jaar.
Nu dacht ik dat het wel leuk zou zijn alles te combineren. De vraag is echter Hoe? Het past allemaal niet bij elkaar.

Wie o wie is zo creatief en heeft een goede suggestie? Hij speelt graag met lego en de Nintendo 3DS. Verder is hij een waterratje.

Mijn idee.. Niet veel maar toch..
Mc Queen en mario karts onder op een cake drum.
Spiderman die langs de taart op klimt. Een raket die uit de taart komt.

O ja.. Niet geheel onbelangrijk. De taart wordt voor zo'n 30 a 35 personen. Boetseren is niet mijn sterkste punt maar met how to's lukt het redelijk (voor de ogen van een kind).

Excuus voor het lange verhaal en alvast 1000 maal dank. Ook namens Bo.

2

Re: Help, mijn zoon weet niet wat voor taart hij wil

Waarom geen Legotaart maken?? Of Nintendo 3DS.

Dat is iets wat je zoon graag doet en dat zal hij vast leuk vinden als je iets in deze thema doet

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

3

Ik vind je eigen idee eigenlijk heel leuk en dan wat kleine dingen van bv mario de paddenstoel en die andere dingen.

Ben heel benieuwd wat het word :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

4

In dit geval zou ik ook voor een ds gaan die kun je mooi combineren met mario. Mischien wel de kart versie want dan heeft hij ook nog auto's.

Ik denk uiteindelijk dat wat je ook maakt hij zondag toch super blij zal zijn met zijn taart!

Succes

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

ik zou ook alles gaan combineren, inderdaad een paddestoeltje, een spiderman aan de zijkant, het cijfer groot bovenop, bliksem op het cakeboard met een racebaaneromheen. je kan er best veel mee doen.

heel veel succes

6

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga denk ik toch een combi maken.
Het resultaat zal ik showen.