1

Onderwerp: Een snelle BMW-taart

Na een drukke taartenweek met vooral stapeltaarten heb ik in record-tijd een klein, eenvoudig taartje gemaakt voor het jarige achterneefje van mijn man. Groot autoliefhebber, en dan vooral de duurdere merken. In de taart zat het echte cadeau, namelijk een plastic bolletje met geld. Eenvoudig gevuld met aardbeienjam en banketbakkersroom.

Het resultaat van 1 uurtje werk (excl. bakken, natuurlijk):

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C3XANTZQ.jpg

Hij was er superblij mee, en ik vond het erg leuk om de taart zo te maken.

Bedankt voor het kijken. De overige taarten staan in de andere rubriek.

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

2

Re: Een snelle BMW-taart

Mooi met de 'vegen'!!!

groetjes Wilma

3

Wollie schreef:

Mooi met de 'vegen'!!!

Dank je wel. Voor de bandensporen heb ik een speelgoedautootje van mijn dochter geleend en de wielen ingesmeerd met zwarte kleurstof. Vervolgens gewoon een paar keer over de taart rijden, en voila!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Icehorse schreef:
Wollie schreef:

Mooi met de 'vegen'!!!

Dank je wel. Voor de bandensporen heb ik een speelgoedautootje van mijn dochter geleend en de wielen ingesmeerd met zwarte kleurstof. Vervolgens gewoon een paar keer over de taart rijden, en voila!

Wilde ik ook al vragen, maar heb nu mijn antwoord  ;) . Vorige week had ik een auto-taart en wilde ook iets met bandensporen doen. Ik dacht dat het met autootje niet zou lukken. Wel dus. Hij is erg goed gelukt!
Mooie taart  :thumb: . Leuk idee trouwens om het geld in de taart te doen  :Y

5

Wat een leuk taartje! En dat met 1 uurtje werk! Knap gedaan!