26

Re: Eindelijk is ze geboren...

Ook van mij gefeliciteerd met je mooie kleindochter, ook voor de moeder en vader natuurlijk e felicitaties.
Wat heerlijk om een kleindochter te hebben, over een paar jaar gaat ze < net als mijn kleindochters) lekker met oma "kleien"en die klei kan ze dan lekker opeten!    Heel veel geluk voor jou en je familie!

27

:) Ook van mij gefeliciteerd met je mooie kleindochter, ook voor de moeder en vader natuurlijk e felicitaties.
Wat heerlijk om een kleindochter te hebben, over een paar jaar gaat ze < net als mijn kleindochters) lekker met oma "kleien"en die klei kan ze dan lekker opeten!    Heel veel geluk voor jou en je familie!

28

taart4you schreef:

:) Ook van mij gefeliciteerd met je mooie kleindochter, ook voor de moeder en vader natuurlijk e felicitaties.

Oeps, ik had dubbel geklikt, dus dubbel heel veel geluk en geniet er maar van!

29

Van harte gefeliciteerd met je mooie kleindochter!
Geniet er maar lekker van.

Lieve groetjes van Sabrina

Gefeliciteerd met je kleindochter! Wat een mooi kindje! Geniet ervan! :)  :)  :)

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

Hartelijk gefeliciteerd Nicole!Wat een dotje!Is dat nr 10?Je taart en koekjes zien er weer schitterend uit ! :thumb:

32

Ik hoor een trotse oma! Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Lekker genieten hoor!!!!

En die taart... ja die mag er ook zijn :)

33

Gefeliciteerd

wat een leuke taart weer !

Taart groetjes Ellen

34

nou dat is t wachten waard toch!!
gefeliciteerd

en je baksels zoals gewoonlijk :thumb:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Scháttig, en wat goed gedaan zeg!
Heel origineel.
Duidelijk een TROTSE oma....gefeliciteerd!!

Volg je hart..en je zit altijd goed...!www.taartjespeciaal.nl

Van harte gefeliciteerd!!!

En wat een prachtige koekjes en taart heb je weer gemaakt :thumb:  :thumb:

Gefeliciteerd met je kleindochter......ze is een plaatje.
En de koekjes en taart zijn erg mooi!

38

Wat een scheetje! Gefeliciteerd!!!!!

En mooie koekjes zeg! De taart ook!

Geniet van je mooie klein dochter!

...Hand over the cupcake!!! ...and no one gets hurt!!!

39

Gefeliciteerd! Wat een schatje.  :Y

Heel mooie koekjes en een prachtige taart!  :thumb:

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

40

fran4april1952 schreef:

Hartelijk gefeliciteerd Nicole!Wat een dotje!Is dat nr 10?Je taart en koekjes zien er weer schitterend uit ! :thumb:

Ja Francine zij is nr 10  :Y  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

41

Dank je wel lieve dames ... ik ben vandaag weer gaan kijken en wat voor een schatje is ze , ze slaap veel en is zooooooooooooooo braaf  , zo zou je er wel 10 willen :Y

42

Van harte gefeliciteerd!!! Prachtige naam, ik ben weg van je koekjes en de taart, maar.... ik vraag me toch een ding af!
Jij bent toch nog hartstikke jong? (uitgaande van je foto.....) Ik had je nog geen oma gegeven hoor, ik dacht serieus dat je zelf een dochter had gekregen.... :o

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

43

Lot schreef:

Van harte gefeliciteerd!!! Prachtige naam, ik ben weg van je koekjes en de taart, maar.... ik vraag me toch een ding af!
Jij bent toch nog hartstikke jong? (uitgaande van je foto.....) Ik had je nog geen oma gegeven hoor, ik dacht serieus dat je zelf een dochter had gekregen.... :o

Hahaha , Dank je wel Lot maar deze foto is vorige zomer getokken en toen was ik toch al 48 lentes hoor en het is dus wel mijn kleindochter.... het is het 1ste kleinkind van mijn man en mij samen.
Mijn man heeft van zijn eigen kinderen 6 kleinkinderen (nu 7 met Alyssa erbij) en ik heb met Alyssa erbij 4 kleinkinderen....samen hebben we er nu 10  :Y  ;)