Onderwerp: welk mes voor de dowel rods?
ik vin 't ondingen eigenlijk, maar goed, soms moet je wat...
Hoe snijden jullie die netjes recht, zonder bramen ed af?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » welk mes voor de dowel rods?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vin 't ondingen eigenlijk, maar goed, soms moet je wat...
Hoe snijden jullie die netjes recht, zonder bramen ed af?
Met een zaagje of met zo een grote kniptang die ook gebruikt wordt voor in de tuin.
met schaar ,die uniwersale voor keuken en darna netjes die einde glad maken
Ik heb hiervoor speciaal een goedkope snoeischaar aangeschaft.. die gebruik ik dan ook alleen hiervoor..
ik bedoel die plastic holle buizen... die knip je toch plat met een kniptang?
haha, nee daar heb ik zo'n afbreekmesje voor, die zijn wat dunner en scherper dan een aardappelschilmesje
oooh da's een goeje tip , was ik niet opgekomen
Met een pijpensnijder of een echte elektrabuis schaar:
da's het beste natuurlijk, maar voor zo nu en dan ga ik voor het afbreekmesje
Een pijpensnijder kost ook geen drol hoor en het scheelt een heleboel tijd en frustratie
Zal ik je anders die van mij sturen? Ik gebruik alleen de schaar nog.
zo'n ding hebben we Is alleen gebruikt voor echte buizen enz, dus niet helemaal taartschoon
Ik zou ook denken dat dit niet wil in plastic , maar blijkbaar wel.
Dank voor je aanbod , maar beetje zonde van de verzendkosten. Ik heb ze nu al met schilmesje gesneden, heb ook niet zo vaak een hoge stapel, dus heb 'm bijna nooit nodig.
Als de dowels daarna even in kokend water legt zijn ze wel schoon hoor, of gewoon in de vaatwasser
Ik had het er gisteren nog met mijn man over want ik snijd altijd net niet in mijn vingers met het stanleymes en dan kom ik altijd net niet recht uit...
Ik ga de gereedschapskist eens even checken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » welk mes voor de dowel rods?