Onderwerp: Fruit taart
Deze taart heb ik gemaakt als een verrassing voor iemand.
Gevuld met zwitserse room en chocolademousse en onder de vruchtjes ook nog een laag zwitserse room.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fruit taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart heb ik gemaakt als een verrassing voor iemand.
Gevuld met zwitserse room en chocolademousse en onder de vruchtjes ook nog een laag zwitserse room.

lekker!!
ik ben erg benieuwd naar het recept, lijkt me super leuk taartje als dankjewel/afscheid van mn stage instelling waar ik onwijs gave studiejaar heb mogen ervaren. Of staat deze bij de recepten?
Combinatie zwitserse room en chocomousse maak ik ook vaak, leuk idee om er ook nog vruchten bij te doen, die ga ik onthouden.
Leuke taart!
ik ben erg benieuwd naar het recept, lijkt me super leuk taartje als dankjewel/afscheid van mn stage instelling waar ik onwijs gave studiejaar heb mogen ervaren. Of staat deze bij de recepten?
Bedoel je het recept van de hele taart?
Ik heb een gewoon biscuit van funcakes gebakken.
Zwitserse room recept van de website en chocolademousse uit een zakje aangemaakt met slagroom.
Afgesmeerd met botercreme en die stokjes zijn knetterchocoladestokjes van de smurfen 
Bovenop ook nog een laag zwitserse room en fruit kun je natuurlijk zelf kiezen...net als de vullingen, maar dit leek me wel heel lekker 
Hmmm, ziet er heerlijk uit!
ziet er heerlijk uit!
lijkt me heerlijk!
leuk! ook weer een projectje die ik kan doen 
leuk, en komt op het juiste tijdstip, heb namelijk veel aardbeien uit eigen tuin 
Ik zie zoooooo veeeeel taarten hier op het forum, de een nog mooier dan de ander. En ik vind het ook zo leuk om eens geen marsepein/fondant taarten te zien. Want deze vind ik prachtig..... ik kwijl nog net niet.
Mooie taart. Leuk idee voor mijn eigen verjaardag.
Wat ik me wel afvraag (als beginner) blijven de stokjes zitten als je hem aansnijd? Of haal je die eraf?
Mooie taart. Leuk idee voor mijn eigen verjaardag.
Wat ik me wel afvraag (als beginner) blijven de stokjes zitten als je hem aansnijd? Of haal je die eraf?
De stokjes blijven door de botercrème wel goed zitten! 
Een hele mooie zomerse taart!!
Nou wilde ik ook graag zo'n taart maken, maar ben stad en land afgegaan om die chocosticks te vinden.
Waar o waar heb je deze stokkies gekocht????????????????
Ik hoop dat je de gouden tip voor me hebt (of iemand anders natuurlijk...)!!
![]()
Nou wilde ik ook graag zo'n taart maken, maar ben stad en land afgegaan om die chocosticks te vinden.
Waar o waar heb je deze stokkies gekocht????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij de smurfenstokjes bij jumbo kan je halen
De taart ziet er zomers uit 
Die ziet er heerlijk uit!
de Jumbo....... Laten we die hier nou helaas niet in de buurt hebben......... 
![]()
Waar o waar heb je deze stokkies gekocht????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
De Plus dan? Of misschien de AH?
Ze liggen bij de Plus bij de chocolade.
En bedankt iedereen voor de reacties
!!
De PLUS kan ik nog wel eens gaan proberen!!!!!! AH bij ons had ze niet en een aantal andere supers ook niet, zelfs Jamin niet!!!
Bedankt voor de tip!
Ik ga de taart ook maken. En heb vandaag de stokjes gehaald bij de MCD. Ah had het niet en jumbo ook niet.
Misschien heb je er wat aan.
volgens mij heeft aldi en lidl ook va zulke stokjes hoor.
maar dan met mint of sinaasappel gevuld...
je kunt het ook doen met strookjes kitkat....
oja... lekker lullig
... mega leuke taart!!!!!
Helemaal geweldig! Laat ik nou net deze week jarig zijn, een leuk idee voor mijn verjaardagstaart!
Ik heb hem gemaakt en hij was lekker en zag er superuit.
Thanks voor het idee.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fruit taart