Onderwerp: Mijn eerste Hello Kitty taart is een feit
Mijn eerste Hello Kitty taart, en tevens mijn 2de bestelling voor een collega. En mijn eerste plaatje die ik gemaakt heb. Ben er stiekem best trots op. Wat vinden jullie?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste Hello Kitty taart is een feit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste Hello Kitty taart, en tevens mijn 2de bestelling voor een collega. En mijn eerste plaatje die ik gemaakt heb. Ben er stiekem best trots op. Wat vinden jullie?

Ik vind 'ma erg leuk, moet Kitty eigenlijk links ook niet 3 snorharen hebben 
Grappig dit was mijn eerste puzzelplaatje...erg leuk gedaan!
Enne die derde snorhaar...die zit gewoon achter haar hand verstopt 
Ik vind 'ma erg leuk, moet Kitty eigenlijk links ook niet 3 snorharen hebben
Viel mij ook op 
Niet achter haar hand verstopt want dan liggen de snorharen niet op gelijke hoogte..... de onderste twee wel, de bovenste (dan) niet..... 
Vergeet ik dit bijna: leuke taart!
Je mag trots zijn hoor op je eerste Hello Kitty taart!! Ik vind hem super goed gepuzzeld! 
Ik ben een keer door de zenuwen het strikje bij haar oor vergeten........
Dat vond ik achteraf errug dom van mezelf. Ik zou de volgende keer idd 3 snorharen aan beide kanten doen, maar ik vind het niet storend. 
Movado schreef:Ik vind 'ma erg leuk, moet Kitty eigenlijk links ook niet 3 snorharen hebben
Viel mij ook op
Niet achter haar hand verstopt want dan liggen de snorharen niet op gelijke hoogte..... de onderste twee wel, de bovenste (dan) niet.....
Vergeet ik dit bijna: leuke taart!
Dank je wel, nu je het zo zegt zou er wel eentje bij kunnen. In ieder geval bedankt. Kan ik de volgende keer daar rekening mee houden. Op het plaatje zit aan ene kant 2 en aan de andere kant 3. dan had ik die van 3 iets lager moeten zetten dan zou het wel kloppen.
leuke hello kitty
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste Hello Kitty taart is een feit