Onderwerp: Ookal hou ik niet van Dora... Ze was wel leuk puzzelen (beetje 3D)
Hopelijk is Themba er morgen blij mee!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ookal hou ik niet van Dora... Ze was wel leuk puzzelen (beetje 3D)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hopelijk is Themba er morgen blij mee!

Heel mooi, met dat 3d effect
Heeel mooi gedaan! Ik vind deze manier van puzzelen ook altijd het mooiste effect geven 
Wauw, wat is die ontzettend mooi !!! Ook de letters helemaal in stijl en kleur, en je Dora is echt hartstikke goed gelukt, alle complimenten !!!
Mijn dochter is ook helemaal gek op Dora. Het is heel leuk geworden!
Leuk, mooi gepuzzeld!
prachtig
Ik hou helemaal niet van Dora, maar ik log me toch even in om hier te reageren
Wat onzettend goed gepuzzeld

Whaa, dank allemaal! Da's leuk thuiskomen!!! 
Heel mooi! Ik ben zelf niet zo'n fan van gepuzzelde taarten. Ik vind het er altijd simpel uit zien, ook al weet ik zelf dat dat het zeker niet is! Maar deze is echt supergaaf!! Ook het geheel, maar ook heel mooi gepuzzeld! 
Wat een mooie taart! Mooie kleuren ook zeg! 
Wat knap gepuzzeld zeg! Ik hoor zo vaak dat Dora zo'n tr*l is om te boetseren en puzzelen maar jij weet raad met haar hoor. Wauw!!
hahaha, dank! Ja idd een trol! En ik mag er volgende week nog 1 dora-style maken! #brrr ghighi
Wat een sprekende puzzel zo met dat relief, lijkt me best moeilijk (extra nog omdat het Dora is).
Eén van de best gelukte Dora-puzzels ooit
!!!
prachtplaatje!!
Wow wat een mooie! En Boots is trouwens ook goed gelukt zeg!
mooi gepuzzeld!!!

super knap puzzel!! echt prachtig dora! 
Wow! heel mooi gedaan! wat een werk zal dat geweest zijn zeg...
Jaja, was best een werkje. Denk dat ik zo'n 4 uur aan t puzzelen ben geweest in totaal.
Dankkkk!!!
Wat mooi gedaan, ik kan me voorstellen dat hier flink wat tijd in is gaan zitten...
Buitengewoon mooi en goed gedaan!
Is dat echt een speciale manier dat 3D puzzelen?
@Cootje Ik doe onder het uitgesneden stuk met een stukje marsepein een bolling maken in die vorm, dan dat coveren met t puzzeltje... is dat duidelijk?
@Cootje Ik doe onder het uitgesneden stuk met een stukje marsepein een bolling maken in die vorm, dan dat coveren met t puzzeltje... is dat duidelijk?
Ja duidelijk en bedankt, ga dat ook eens proberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ookal hou ik niet van Dora... Ze was wel leuk puzzelen (beetje 3D)