1

Onderwerp: Ik stel me even voor

Hallo

Ik ben Lila , 43 jaar en alleenstaande moeder van 2 energievolle dochters, Manon (16 jaar) en Maïté (10 jaar).
Ik ben een grote dierenvriend.
Heb als tiener altijd een grote liefde gehad voor het bakken van taarten. Heb mijn liefde teruggevonden. Voor mij is taarten bakken en versieren pure ontspanning. Meestal bak ik voor mijn bezoek of bak ik om een taart als geschenk te geven.

Re: Ik stel me even voor

Hallo allemaal,

Ik ben Janine, 40 jaar en alleenstaand moeder van 2 jongens Noah van 8 en Kay van 7 jaar. Ik werk voor 24 uur bij een crematorium als gastvrouw/adm. medewerkster.

Sinds 3 jaar heb ik LAT-relatie wat prima bevalt.

Ondanks de drukte van mijn werk en 2 huishoudens vind ik gelukkig de tijd om regelmatig een taart te bakken. Ben echt nog een beginneling maar probeer mijn kennis bij te spijkeren door veel boeken te lezen, filmpjes te kijken op youtube en door regelmatig een taart te maken.

Half juli is mijn moeder jarig en ga ik een 2-laagse taart maken. Ben nu aan het uitzoeken welke vullingen ik wil gaan gebruiken en wat bij elkaar past. Super leuk allemaal! En de tips op dit forum komen goed van pas.

Groetjes Janine