1

Onderwerp: domme muts

dat vond ik mezelf toen ik deze taart, bedoeld voor mijn verjaardag, had gevuld, afgesmeerd en bekleedt.
Ineens bedacht ik me dat ik er geen rekening mee had gehouden dat ik geen vullingen had gebruikt die buiten de koelkast konden, en dat de taart met geen mogelijkheid in de koelkast paste.
Had er flink de pee over in, maar toch nog een stuk gedecoreerd.
vooral omdat ik het verven met electric pink, en daar over heen dusten met knalroze glitters nog wilde proberen.
De taart is dus absoluut niet mooi afgewerkt, maar was wel blij met het resultaat van het verven/dusten.
Heb uiteindelijk wat vlaaien gehaald :p heerlijk, ze waren al kant en klaar gesneden!
daar wordt een mens lui van! ;)
Dit is de taart:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JEA4XMMZ.jpg

Ik zing mijn eigen wijsje!

2

Re: domme muts

Leuk hoor, vooral ook omdat ie zo lekker fel gekleurd is. wil je nu zeggen dat hij niet gegeten is, had je geen glasplaatje uit je koelkast kunnen halen zodat ie wel paste ?

3

Wel een geweldig excuus om m meteen te eten ;-)...

4

Mooi zeg zekker die glitters
:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

marion

Dankjewel!

Moodswing schreef:

Leuk hoor, vooral ook omdat ie zo lekker fel gekleurd is. wil je nu zeggen dat hij niet gegeten is, had je geen glasplaatje uit je koelkast kunnen halen zodat ie wel paste ?

nee, de koelkast zat proppie vol!
hij is dus inderdaad niet gegeten...
hoewel ik na de verjaardag toch wel stukjes eraf geplukt heb en die smaakten toch wel erg lekker!  :lol:

Ik zing mijn eigen wijsje!