Onderwerp: Mijn eerste paardenhoofd taart
Voor mijn zusje heb ik een paardenhoofd taart gemaakt en het was me een flinke klus. maar het resultaat is erg leuk geworden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn eerste paardenhoofd taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn zusje heb ik een paardenhoofd taart gemaakt en het was me een flinke klus. maar het resultaat is erg leuk geworden.
Wauw, ziet er geweldig uit! Je zusje boft maar met zo'n zus
Wat leuk!!!
erg goed gedaan, hoe heb je dat uitgesneden? Wil je mij vertellen hoe je dit mooie hoofd hebt gemaakt?
Het uitsnijden was wel een klus vanwege de verschillende hoogtes. Ik had een plaatje van een paardenhoofd en dan een beetje gegokt. Met de afgesneden taart heb ik de taart wat rond gemaakt en geboetseerd. Met botercreme afgesmeerd en dan in de koeling.. Als in goed gekoeld is kan je goed de mond en de ogen een vormgeven.
Ik maak nog niet zo heel lang taarten maar deze is toch erg leuk geworden, zonde om op te eten.
Het uitsnijden was wel een klus vanwege de verschillende hoogtes. Ik had een plaatje van een paardenhoofd en dan een beetje gegokt. Met de afgesneden taart heb ik de taart wat rond gemaakt en geboetseerd. Met botercreme afgesmeerd en dan in de koeling.. Als in goed gekoeld is kan je goed de mond en de ogen een vormgeven.
Ik maak nog niet zo heel lang taarten maar deze is toch erg leuk geworden, zonde om op te eten.
Knap gemaakt zeg, lijkt me erg moeilijk.
Het was ook erg moeilijk vooral de vorm goed te krijgen.
Wauw ziet er prachtig uit. Zonde om op te eten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn eerste paardenhoofd taart