1

Onderwerp: CC toeven

Kent er iemand lekkere recepten voor toeven waar niet teveel (of zelfs geen) boter in gebruikt wordt?
Ik heb vorige week lekkere CC's gemaakt & BC (1:1)  toefjes erop gespoten, maar vond de smaak toch niet dat...
Zou liever receptjes vinden zonder boter & al teveel suiker

Re: CC toeven

eeen pakje kloppudding van dr oetker aanmaken met 500 ml slagroom ipv melk. super lekker, veel variatie en heel makkelijk te maken.
Echt een grote hit bij ons thuis!

3

Nog steeds veel boter en suiker, maar de bc mix van funcakes is heerlijk als toef  :Y  Zeker met lekkere Patidess smaakjes er door heen..   :9

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

hoeveel van die patidess doe je erdoor? Koffielepeltje, theelepeltje(s)?
Ik had er ananas in gedaan maar blijkbaar kwam de smaak toch niet zo fel erdoor

5

je moet zelf wel van botersmaak houden, ik heb ook de BCmix en vind de smaak echt niet lekker, maar met smaakje van Patidess erdoorheen is die wel beter.

Het ligt er dus per persoon aan of je de BC mix zelf wel of niet al gewoon lekker vind

6

ik maak mijn BC zonder mix, gewoon roomboter + bloemsuiker... Maar vind het te zoet en die vieze botersmaak... Ik zal eens proberen met een mix, misschien proef je de botersmaak minder & is die minder zoet...

7

Ik maak m ook altijd met saroma/kloppudding met slagroom, evt slagroomversteviger nog erbij, gaat prima!

8

Cream vanilla frosting (staat bij de recepten bij red velvet cupcakes)
Cream cheese frosting (staat bij de recepten bij wkorteltaart)
Meringue botercreme (staat ook hier bij de recepten)
Zijn alle drie erg lekker om toeven van te spuiten.

9

*clap clap* Cool zal die receptjes morgen eens uitprinten op het werk en uittesten dit week-end   :thumb:

10

Denk ook eens aan lammetjescreme met een smaakje erdoor!

11

ik vind de mbc echt heerlijk!!!
En idd ook de vanille frosting slaat altijd goed aan.

Bij de MBC doe ik meestal ook vanlle extract of praline extract er doorheen voor een nog lekkerdere smaak.

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

12

originele naam en niet al te moeilijk recept... Thx ga het ook eens testen als ik mijn smaakjes binnen krijg  :)