1 Laatst bewerkt door kity (26-06-2012 10:08)

Onderwerp: Feedback: Bruidsproeverij

Hallo allemaal,

Al een aantal jaren ben ik lid op dit forum, maar ik plaats hier eigenlijk veelste weinig van mijn eigen foto's.

Nou had ik afgelopen weekend een bruidsproeverijtje (3 taartjes van 12,5 cm(geloof ik)) en het was me toch een werk om de marsepein er goed op te krijgen. Graag jullie reactie en tips om het de volgende keer beter te doen.

http://farm8.staticflickr.com/7268/7446192342_bc1d3a15d7.jpg
181394_4321875088514_1487551160_n by mamaofmelissa, on Flickr

2

Re: Feedback: Bruidsproeverij

Leuk gedaan!
Ik laat de taartjes als ik ze gevuld en afgesmeerd heb eerst even op stijven in de koelkast voordat ik ze bekleed. Voor mij werkt dat prima.

3

Hoi
,
Ik vind kleine taartjes toch lastig om netjes te bekleden. Het lijkt wel of je dan te weinig houvast hebt ofzo en ze zijn niet zo zwaar dus kan je minder druk uitoefenen.

Maar het eindresultaat mag er wezen hoor, ziet er erg gezellig uit!

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

4

Bigmammabos schreef:

Leuk gedaan!
Ik laat de taartjes als ik ze gevuld en afgesmeerd heb eerst even op stijven in de koelkast voordat ik ze bekleed. Voor mij werkt dat prima.

Dat doe ik ook altijd, dus ook al gedaan. toch erg lastig om ze goed te bekleden. 1 heb ik een keer over moeten doen.

5

Taartoefje schreef:

Hoi
,
Ik vind kleine taartjes toch lastig om netjes te bekleden. Het lijkt wel of je dan te weinig houvast hebt ofzo en ze zijn niet zo zwaar dus kan je minder druk uitoefenen.

Maar het eindresultaat mag er wezen hoor, ziet er erg gezellig uit!

Bedankt, de kleine blanda's waren veel makkelijker en die van 15 cm ging ook goed, maar deze is net 2,5 cm kleiner en iets lastiger. snap het niet.  :nooo

6

Ja lastig, het kan ook zijn dat de marsepein of de ruimte warm waren. Het blijft soms een gepriegel.

Maar inderdaad het resultaat mag er zijn :)

7

ik vind die kleintjes ook lastig bekleden,maar als is gelukt dan echt mooi die kleine taartjes zijn net als die van jouw. :thumb: