Re: Het thema was 'chaos', da's wel gelukt geloof ik...
Waren we al wel hoor (volgens mij dan).
Mieperdepiep vroeg zich af of je ook draadeindes in echte taart zou kunnen zetten....., tenminste, zo lees ik het 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het thema was 'chaos', da's wel gelukt geloof ik...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waren we al wel hoor (volgens mij dan).
Mieperdepiep vroeg zich af of je ook draadeindes in echte taart zou kunnen zetten....., tenminste, zo lees ik het 
Wauwww echt geweldig gemaakt! En een geweldig idee ook!!
Haha, wat goed gedaan, heel erg leuk!
Geweldige opdracht en ook super uitgevoerd! 
Lieve schatten wees gerust er is niemand vergiftigd, iedereen leeft nog. De draadeinden zaten in de dummy's, de bovenste 3 taarten heb ik op de locatie gewoon met icing op de dummy's geplakt, en die helemaal bovenop lag natuurlijk gestut met houten dowels. (uit de bouwmarkt, idd
).
Zijn jullie nu weer een beetje gerust?
Ik was nog wel wat ongerust, hoor.
Haha, maar je hebt me nu helemaal gerustgesteld! 
Helemaal waanzinnig te gek, daar heb je wel goed in uit kunnen leven.........prachtig 
Wauw!!! Supergaaf!!
Ik was nog wel wat ongerust, hoor.
Haha, maar je hebt me nu helemaal gerustgesteld!
Hahaha, gelukkig!
Ik denk trouwens dat je ze ook wel door echte taarten zou kunnen steken maar dan stevig met huishoudfolie omwikkeld of zo? Zodat ze niet in contact komen met de taart? Denk idd niet dat je er dood van gaat en oxideren doet dit materiaal volgens mij niet maar het zou idd best wel eens een smaakje kunnen afgeven
. Met huishoudfolie moet je dat kunnen voorkomen. Ik zou het wel aandurven! 
Wow, heerlijke chaos! Ontzettend gaaf gedaan.
Wha ha. Ik dacht eerst hoe heeft ze dat nu toch gedaan.... Toen las ik pas de tekst
Echt heel erg gaaf zeg!
wat grappig!!!Leuk gemaakt!
Wow, wat onwijs gaaf, dat is nog eens een kunstwerk. Zou ten toon gesteld moeten worden.
Je mag er met recht trots op zijn.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het thema was 'chaos', da's wel gelukt geloof ik...