1

Onderwerp: waarom toch altijd niet tevreden over m'n eigen frutsels.....

Terwijl ik bezig was met dit bruidspaar dacht ik; 'ja dat wordt wel wat, leuk' maar toen ik ze net op de foto wilde zetten dacht ik.....'omg, er klopt niks van.'
De nek van de man vind ik opeens te lang, hij heeft geen schouders, zij daarintegen heeft spierballen waar je bang van wordt....al moesten het pofmouwtjes voorstellen. Zijn benen te grof.
Het enige waar ik tevreden over ben zijn haar schoentjes hahahah
Ben ik een zeurpiet of is t niks?

Maar hoe doen jullie dat?
Kijk je tussendoor beter en pas je aan tot het is zoals het moet of hebben jullie ook als het klaar is (net als ik) opeens alleen maar twijfels....?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8DFJHKJU-D.jpg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Re: waarom toch altijd niet tevreden over m'n eigen frutsels.....

Hahahaha hoe herkenbaar!!!!!
Vind ze super! Los laten die twijfel ze zijn geweldig!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

Beter geen schouders dan geen ruggegraat. Ik vind ze prachtig.

Ik vind ze hartstikke leuk hoor  :thumb:  :thumb:

Je zou de armen los kunnen halen ( als dat nog kan natuurlijk) en dan iets hoger op kunnen plakken maar goed dan heeft hij weer geen nek meer. Dus misschien maar gewoon zo laten, zijn nek is een beetje lang maar het is echt niet shocking hoor.
Ik vind ze echt schattig  :thumb:

Waar heb je de brilletjes van gemaakt, ze zijn zo mooi dun  :think:

5

Madame Gâteau schreef:

Je zou de armen los kunnen halen ( als dat nog kan natuurlijk) en dan iets hoger op kunnen plakken maar goed dan heeft hij weer geen nek meer. Dus misschien maar gewoon zo laten, zijn nek is een beetje lang maar het is echt niet shocking hoor.

De brilletjes maak ik van het ijzerdraad dat voor bloemen maken gebruikt wordt.

En dank je voor het compliment. Ze staan al een week te drogen dus ik durf de armen niet meer los te halen....volgend bruidspaar lukt vast beter.

6

Hahaha..geweldig, je eigen commentaar. Ik vind ze iig heel mooi  :Y  Na de zomer wil ik een workshop boetseren gaan doen. De keuze is reuze maar weet alleen nog niet waar   :/

Life can be so sweet!!

7

Sjaantje schreef:

Hahaha..geweldig, je eigen commentaar. Ik vind ze iig heel mooi  :Y  Na de zomer wil ik een workshop boetseren gaan doen. De keuze is reuze maar weet alleen nog niet waar   :/

Dank je!
Deze zijn gemaakt met behulp van het 2e boek van Wendy.
De beschrijving is goed. Ik snap zonder overdrijven gewoon niet hoe het in mijn hoofd werkt.....dat ik die nek en vooral de schouders van beide pas zie als ik ze op de foto wil zetten.
Ik bedoel ik zet ze vrijdag wel op de taart, zo erg vind ik het nou ook weer niet maar toch baal ik een beetje.

8

Super knap gemaakt, ik doe het je niet na,

9

Het is een prachtig stel ! Ik snap je verbeterpunten, en inderdaad, dat zul je een volgende keer anders doen, maar dat doet er niets aan af dat dit bruidspaar helemaal lief is !

Groetjes, Conny

Sandra-lala schreef:
Madame Gâteau schreef:

De brilletjes maak ik van het ijzerdraad dat voor bloemen maken gebruikt wordt.

En dank je voor het compliment. Ze staan al een week te drogen dus ik durf de armen niet meer los te halen....volgend bruidspaar lukt vast beter.

Sorry een beetje late reactie, maar dank je wel voor je antwoord :Y

Sandra :rolleyes: hou toch op! :+  (met zeuren dan)

Het is echt prima hoor, volgende keer weet je precies wat je anders wilt doen, maar ze zijn echt goed gelukt. Misschien is die bruidegom wel gewoon nieuwsgierig, dan moet je altijd goed strekken om te kijken wat er ergens anders gebeurt :lol:

I never met a calorie I didn't like....