Re: Weer een flinke taartendroom parade van deze en vorige week...
Wauw ik ben gewoon een beetje sprakeloos van de mooie taarten die je hebt gemaakt, echt schitterend en allemaal zo ontzettend mooi en strak! SUPER!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer een flinke taartendroom parade van deze en vorige week...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw ik ben gewoon een beetje sprakeloos van de mooie taarten die je hebt gemaakt, echt schitterend en allemaal zo ontzettend mooi en strak! SUPER!
prachtig!
Wow mooie parade!
sorrie is al laat haha bedoelde hartjes...niet van je zus maar dat andere kleinere bruidstaart ...ik moet binnenkort ook een bruidstaart maken maar stut jij ook met een lange buis in het midden door alle taarten heen of stut jij gewoon met houten dowels...sorrie je zal wel onderhand moe zijn van deze vraag maar jij stappelt altijd zo mooi en hoog!
enne NEE! we worden het nooit zat denk iik jouw taarten
je bent echt een ispiratie voor vele van ons denk ik...volgde je al via hyves maar sinds ik op dit forum zit en met het virus gegrepen ben kwijl ik bij elke taart van jouw haha ik wil echt over een tijd ook zulke taarten neerzetten maar denk dat ik eerst even wat geduld moet hebben en heeeeeel veeeeeeel oefenen! en dan zulle we wel zien...
Die hartjes op ijzerdraadjes bedoel je? gewoon 2 hartjes uitgestoken en op elkaar gelijmd met een ijzerdraadje ertussen (of bedoelde je dat ook niet
)....
Ik stut met kunststof dowels, niet met een lange stok erdoor hoor.....
Bedankt voor de complimenten en ja.... dan blijf ik gewoon posten als ik al deze fijne reacties lees. Bedankt!!!
Ze zijn weer super! Stuk voor stuk mooie taarten. De roze voor je zus vind ik echt super. Welke maten is de bruidstaart met grijs voor 25 personen? En bij die spoedtaart als onderbord heb je daar toch een dienblad op ze kop? Vraag je die dan gewoon terug als de taart op is?
En misschien nog een beetje een domme vraag, maar waarom is bij die taart met groen en bruin de onderste laag zo laag?
De maten voor de 25 persoons taart zijn: 20/15/10 cm, de spoedtaart staat gewoon op een cakeboard, niet op een schaal. Ik gebruik wel vaak schalen en dienbladen maar daar vraag ik gewoon een borg voor die ze terug krijgen. De bruin/groene taart moest voor 60 personen zijn, als ik de onderlaag weg zou laten zou ik uitkomen op 45/50 personen en bij een volle onderlaag kom ik op 80 personen dus vandaar een lage ondertaart wat het bruidspaar ook nog eens een leuk "plateau" effect vond hebben...
ik geniet elke keer weer van jou parade
En heel soms pik ik wel eens een idee van je in... hoop niet dat je dat erg vind
Natuuuuuurlijk niet, ga je gang!!!
*Zucht* wat een mooie taarten.
Zelfs je spoedtaartje ziet er geweldig uit.
Hoi Peggy,
Stuk voor stuk weer geweldig!!!
En,nee we worden jou taarten nooit moe!![]()
Zit iedere week vol smacht te wachten op wat voor mooi's je nu weer gemaakt hebt.
Gewoon lekker blijven plaatsen hoor!!!Ik vind je Indische taart heel mooi,niet iets wat je normaal zou maken,denk ik.
Maar toch zie je jou eigen stijl er in terug,een echte Peggy!
Ik vind de kleur goud die je gebruikt hebt ook heel mooi.
Mag ik vragen hoe je dat zo mooi hebt gekregen?
Die indische taart omschrijf je precies zoals ik me erbij voelde. IN het begin was ik wat terughoudend, is dat wel mijn ding dacht ik
.... maar ik was blij met het resultaat, vond het ook wel echt weer mijn style maar dan helemaal anders. Het goud.... dat is marsepein (ongekleurd) met goud dust. Krijg je erg mooi effect....
zoooo gaaf elke keer weer!!! heb stiekem jouw onderwerpen in mijn favorieten staan!!
![]()
![]()
vraagje, gebruik je ook veel dummies of zijn je taarten helemaal van taart
![]()
zo'n klein taartje van 25 personen, met welke maten bak je ze dan?enne, blijven posten hoor, je bent echt super goed en super gaaf om je taarten te zien. voor mij een grote inspiratie!
Ik gebruik BIJNA geen dummies, toevallig een paar weken geleden wel een laagje bij een bruidstaart, maar dat is een uitzondering. Voor de taart voor 25 personen gebruik ik de 20/15 en 10 cm blikken met in elke taart 3 lagen vulling....
Fibi schreef:zoooo gaaf elke keer weer!!! heb stiekem jouw onderwerpen in mijn favorieten staan!!
![]()
![]()
vraagje, gebruik je ook veel dummies of zijn je taarten helemaal van taart
![]()
zo'n klein taartje van 25 personen, met welke maten bak je ze dan?enne, blijven posten hoor, je bent echt super goed en super gaaf om je taarten te zien. voor mij een grote inspiratie!
Ik gebruik BIJNA geen dummies, toevallig een paar weken geleden wel een laagje bij een bruidstaart, maar dat is een uitzondering. Voor de taart voor 25 personen gebruik ik de 20/15 en 10 cm blikken met in elke taart 3 lagen vulling....
Dank je wel voor je reactie!!
aha, dan moet ik dus nog een ronde vorm van 15 cm kopen
ik heb nu alleen maar 28, 20 en 10 cm. en dan kom ik er niet mee.
Super bedankt!!
wow echt heel mooi!!
heb niet echt een favoriet ze zijn allemaal mooi!!!
Prachtige parade! Ik blijf problemen houden met bekleden (vouwen) dus kan met bewondering kijken naar de strakke taarten die je publiceert!
Jeee, ik kijk mijn ogen weer uit..wat ben je toch een groot voorbeeld voor velen! Hoop nog eens een workshop bij je te mogen doen.
Je zei al eerder eens dat je vooral met fondant werkt, maar het zit er zo mooi strak op, gebruik je een vrij dikke laag of heeft het met afsmeren te maken? Mij lukt het alleen strak met marsepein die ik niet al te dun uitrol..
Gewoon weer helemaal GE-WEL-DIG!!!
PRACHTIGE taarten!! Kan ik nog hééééél veel van leren 
supermooi

Ben niet erg origineel maar wat een geweldig mooie taarten! Ik doe uren over een boetseerwerkje, hoe doe jij dat zo vreselijk snel en ook nog netjes afgewerkt???? Echt super.
Bedankt voor al jullie reacties..... heel fijn te lezen dat jullie mijn posts waarderen.
Wauw, ze zijn erg mooi, ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind.
Je maakt echt mooie kunstewerken!
Wat een mooie taarten! 
Wauw!!! Wordt er gewoon een beetje stil van... Echt PRACHTIG!!
Wat een prachtige taarten. Stuk voor stuk van hoog niveau, ook de spoed-taart! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer een flinke taartendroom parade van deze en vorige week...