Onderwerp: Pingu
Er was er weer eentje jarig, hoera hoera!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pingu
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er was er weer eentje jarig, hoera hoera!

kan maar 1 ding zeggen... mwuuut mwuut

heel leuk
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!! kan er niks anders van maken
Hij was trouwens gevuld met aardbeienjam en Zwitserse room. Afwerking met alleen fondant. Voor het zwart had ik behoorlijk veel kleurstof nodig en ik kan vertellen dat het resultaat enorm afgeeft aan handen, lippen en tong! Het wak is een tweede laagje fondant onder het wit. De barstjes in het ijs zijn geschild met wat kleurstof in water.
Omdat er toch wat meer bezoek zou komen dan ik aanvankelijk wist ook nog snel een tweede taartje gemaakt, nu gevuld met twee lagen Werther's crème. Afwerking met marsepein en maar simpel gehouden.

heb je het zwart zelf gekleurd dan?? Petje af, heb het ook wel eens geprobeerd maar dat werd meer paarsig dan zwart. Nu gebruik ik alleen nog maar zwarte (voorgekleurde) fondant!
Wat Pingu betreft: super!! Zoonlief is nog steeds grote fan van Pingu en ik moet bekennen dat ik m ook wel grappig vind 
Leuk! 
Leuk hoor! 
heb je het zwart zelf gekleurd dan?? Petje af, heb het ook wel eens geprobeerd maar dat werd meer paarsig dan zwart. Nu gebruik ik alleen nog maar zwarte (voorgekleurde) fondant!
Als ik weer zwart nodig heb ga ik daar ook maar eens naar op zoek denk ik! Geeft dat ook zo af?
Tijdens het maken ben ik meer dan eens opnieuw begonnen omdat er zwarte vlekken op het wit kwamen. Als het niet van mijn vingers kwam dan rolde Pingu's hoofd er wel weer af. Toch maar een cocktailprikker erin gedaan.
Met voldoende kleurstof werd het echt wel zwart. Maar de grijze kleur die ik maakte voor Robby de zeehond werd na een dag inderdaad steeds paarsblauwer in plaats van grijs.
Ja het geeft wel af inderdaad.. vingers in de gaten houden en als ze te zwart zijn gauw afdoen aan een vochtig doekje 
zo schattig 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pingu