Onderwerp: Saraaaaaaaaaaaaaaah
Een collega vroeg mij advies voor een Sarahtaart. Na even op het internet zoeken kwam er een 3d sarah bovendrijven. Die moest het worden. Dus het idee is geheel gepikt van het internet. De collega zou zorgen voor een tulband en ik voor de rest. Ik enthousiast aan de slag met de voorbereidingen. Komt ze gisteravond aan met een ingezakte verbrande tulband of ik daar nog iets mee kon? Tja bij mij mislukt ook wel eens iets! Maar aaaah..... Dus ik vanmorgen eerst een biscuit gebakken in tulbandvorm en toen de rest.... Het ging allesbehalve ZEN...fondant dat maar bleef scheuren, hoofddoeken die niet meewerkte, zelfs mijn meest gebruikte tool knapte door midden....
Al met al ben ik wel blij met het resultaat.
Maar ik weet 1 ding heel zeker. Als ik nog een keer met iemand een taart moet maken dan niet met mijzelf. Want dat is niet gezellig
Hier zijn ze. Ik moest wel lachen om mijn vader. Mijn ouders gingen ook naar het feestje en namen de taart mee. Hij was al helemaal in- en uitstap strategieen aan het bedenken....
Deze vond ik qua foto leuk met al die oude meuk (eeh sorry antiek) op de achtergrond.
~ Neem je dromen mee de dag in ~