1

Onderwerp: Waarschijnlijk een hele simpele vraag...

Hoi!

Weet niet waar ik deze vraag moesten posten...ik gok op hier! ;)

Ik ben net begonnen,dus weet er nog weinig vanaf..waar zetten jullie je taart op,als je klaar bent?(en als je bezig bent,gewoon aanrecht met poedersuiker bestrooien,of is een stuk tafelzeil toch beter?)

Ik zie wel eens van die ,zeg maar soort van,geplasticifeerde"onderzetters"...Ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen,ik hoop dat jullie me begrijpen!

Groetjes!

2

Re: Waarschijnlijk een hele simpele vraag...

Zeil is beter, bureau-onderlegger van IKEA gaat hier super.........zo min mogelijk poedersuiker gebruiken (krijg je vlekken van op je taart)

Je andere vraag: ik denk dat je dit bedoelt: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/92/O … de+taart?/

Ik laat grote platen hardboard zagen bij de gamma op 29x29 dan past hij im een gebaksdoos van 30x30, Als je een pasje bij de Gamma heb krijg je de zaagsnedes gratis. Ik heb er vorige week nog even 30 laten zagen voor €7,50. Bekleden met pakpapier en daarna folie eroverheen kan er niet met je plankje en pakpapier gebeuren. Ik rol altijd uit op de aanrecht ik heb een granieten. Poedersuiker erop en fondant erop uitrollen gaat heel goed de fondant over een rolstokje rollen en dan op de taart leggen.

Succes!!

Groetjes P@trici@

4

Dank jullie!
Vaak is de oplossing erg simpel! ;)
Groetjes!