Onderwerp: Parade van afgelopen maanden!
Door mijn zwangerschap (lees misselijkheid) niet zo veel met taarten kunnen doen. Maar hier alles wat ik sinds januari heb gemaakt:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Parade van afgelopen maanden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Door mijn zwangerschap (lees misselijkheid) niet zo veel met taarten kunnen doen. Maar hier alles wat ik sinds januari heb gemaakt:

laatste is mijn favoriet maar ik vindt ze allemaal leuk.
wat zijn ze leuk!
vooral de mika taart is errug goed gelukt!!
Ze zijn leuk!!!
Vooral die van Mika! 100 punten!
super leuke taartjes waar/hoe heb je dat mega mindy masker gemaakt??
groetjes
Mega mindy masker is aan de hand van een tekening gemaakt en daarna in vorm laten drogen en beschilderd met roze glanspoeder.
Mooie taarten, de laatste ziet er erg lekker uit 
Wauw wat gaaf!
Al minder misselijk?
Heee Maeike!
Wat een mooie taarten! Vooral de eerste spreekt mij erg aan. En wat super om te lezen dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Groetjes ook aan je man!
Petra (van de kettingtaart)
Stuk voor stuk hele mooie taarten, heel divers allemaal. Hopelijk voel je je nu weer beter en kun je lekker genieten van je zwangerschap.
Bedankt voor de lieve reacties allemaal!
Misselijkheid gaat al veel beter maar ben inmiddels ook al 30 weken zwanger. Het is nu meer de afwezigheid van energie die mijn hobbie in de weg zit 
Oh ook nog een taarten parade hihihi zit ik net bij de cuppies te reageren zie ik hier het antwoord al
Je taarten zien er trouwens ook helemaal geweldig uit zeg!!!!!!!
Enne, sterkte met de laatste 10 weken! Het schiet al op zeg!!!! Spannend!!!!
Wauw! Mooi hoor, vooral de laatste, die vind ik super schattig! Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met de laatste loodjes!
Prachtige taarten!! en veel succes met je zwangerschap ik heb zelf 3 zoontjes en begrijp dus heel goed hoe irritant die misselijkheid enzo kan zijn veel liefs Jaleesa
Ontzettende leuke taartjes hoor! Ook complimenten voor je andere werk, heb natuurlijk even op je site gekeken. Veel geluk straks met jullie baby en hopelijk daarna weer lekker "taarten".
Ook ik vind ze prachtig! Vooral de laatste vind ik super mooi!
Veel geluk met de baby!
Mooie taarten!
Bij de laatste taart gebruik je voor de zijkant chocolade, dat lijkt erg op de zijkant van een hemataart. Daar zijn wij thuis gek op!
Nu wil ik graag een taart voor mijn verjaardag maken, met deze chocoladezijkant-snippers-krullen.
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Groeten,
Jolanka
Wat een mooie taarten zeg! Vind, zoals zoveel, de laatste echt super!
Geniet nog even van je zwangerschap en veel geluk met je baby straks 
Wauw super mooie taarten! Stuk voor stuk 
Mooie taarten
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, misselijk is jammer, moe ook, maar dat heb je er uiteindelijk graag voor over .
Wat fijn om te lezen dat je al 30 weken zwanger bent, dus al bijna aan de laatste weken toe.
Geniet ervan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Parade van afgelopen maanden!