Re: Het thema was 'chaos', da's wel gelukt geloof ik...
Vind hem echt geweldig. Dit heb je magnifiek uitgevoerd.
Lucy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het thema was 'chaos', da's wel gelukt geloof ik...
Vind hem echt geweldig. Dit heb je magnifiek uitgevoerd.
Wat een super idee. Heel orgineel!
Gaaf
Wauw....idd echte chaos!!!!
Geweldig goed geedaan, je hebt gelijk van alles uit kunnen proberen haha.
Hoe vond de wanna-be groom hem???
Wooooww dit is leuk!!!! en knap gedaan! 
Thema GELUKT!!!
Super!!

Thx allemaal! Het paar vond hem helemaal geweldig, waren er erg blij mee.
Ik heb er in totaal denk ik zo'n 36 uur aan gewerkt (niet achter elkaar natuurlijk
)
Ik heb idd allerlei nieuwe dingetjes uit kunnen proberen waaronder de 'swags', de draperiën dus, wat nieuwe malletjes bijvoorbeeld de platte rozen, de blaadjes, en de filligree mold. En ik heb lekker met icing gespeeld. Kortom iedereen blij!
En @ koekiemonster: nee hoor, ze zijn echt allemaal bekleed! Welke dacht jij dan dat kaal was?
Thx allemaal! Het paar vond hem helemaal geweldig, waren er erg blij mee.
Ik heb er in totaal denk ik zo'n 36 uur aan gewerkt (niet achter elkaar natuurlijk)
Ik heb idd allerlei nieuwe dingetjes uit kunnen proberen waaronder de 'swags', de draperiën dus, wat nieuwe malletjes bijvoorbeeld de platte rozen, de blaadjes, en de filligree mold. En ik heb lekker met icing gespeeld. Kortom iedereen blij!
En @ koekiemonster: nee hoor, ze zijn echt allemaal bekleed! Welke dacht jij dan dat kaal was?
wow, das echt lang!
maar het resultaat is er dan ook zeker!
ik dacht rechts vanaf onder de 3e.
ik dacht rechts vanaf onder de 3e.
Hahaha ja dat dacht ik al. Dat is een heel lichtroze, met een witte rand van de filligree mold. Dat ziet er uit de verte inderdaad een beetje piepschuimerig uit!
Wat een GE-WEL-DIGE taart! Kan niet anders zeggen!
ontzettend gaaf!
Superrr, zo'n opdracht is geweldig. Prima uitgevoerd. 
origineel, super gedaan hoor

What a mess!!!!!
Erg goed gedaan hoor, heel bijzonder! 
Geweldig! En hoe origineel 
Ziet er echt supercool uit. Wat leuk als iemand je zo'n opdracht geeft waar je al je creativiteit in kan gooien. En dat dan ook nog eens helemaal 'nailen'.
Wat bedoel je precies met draadeinde die in de mdf-plaat zijn gefixeerd?
Ben erg nieuwsgierig...
Wat gaaaaaf!
Hoe kom je erop om dat dan zó uit te voeren?! Respect!
Ziet er echt supercool uit. Wat leuk als iemand je zo'n opdracht geeft waar je al je creativiteit in kan gooien. En dat dan ook nog eens helemaal 'nailen'.
Wat bedoel je precies met draadeinde die in de mdf-plaat zijn gefixeerd?
![]()
Ben erg nieuwsgierig...
Dat dacht ik nou ook, super zo'n opdracht, geweldig dat er mensen zijn die zoiets bedenken en dan ook nog ten uitvoer (laten) brengen
En wat heb je de opdracht su-per uitgevoerd
Mieperdepiep, ze heeft draadeindes (van die lange stokken ijzer met schroefdraad
) in de MDFplaat vastgezet en daar de dummies overheen geschoven, daardoor werd de chaos geen echte chaos 
Mieperdepiep, ze heeft draadeindes (van die lange stokken ijzer met schroefdraad
) in de MDFplaat vastgezet en daar de dummies overheen geschoven, daardoor werd de chaos geen echte chaos
Ahah.. interessant.
Zou daar ook die butler mee gemaakt zijn die ik hier her en der zag verschijnen?
Maar uh.. Gebruik je dat ijzer alleen in de dummies of ook door de echte taarten? i.v.m. voedselveiligheid? Of doe je daar weer wat anders door? Neem aan dat zo'n ijzerdraad een sterkere constructie geeft dan een lange houten dowel?
Bij de bouwmarkt hebben ze houten 'dowels' van 2,70m in diverse doorsneematen, dus ook wel behoorlijk sterke.
Volgens diverse mensen mogen die niet ivm voedselveiligheid, maar er is hier ergens een chemisch analist die die stokken onderzocht heeft en blijkt dat er niks van gif/verf oid in zit.
Dat zal ook niet in draadeind zitten, maar ja hoe hygienisch/schoon zijn ze
? (geldt ook voor hout natuurlijk)
heel gaaf gedaan en zeker een chaos 
Maar ijzer in een natte taart-omgeving..
dat oxideert = roest toch? Je zal het in een natte vulling volgens mij al na een dag kunnen proeven.. Niet dat je meteen zichtbaar roest ziet.
Of is het RVS?
Je bewaart een vulling toch ook niet in een ijzeren bakje? Het is maar een klein stukje waar de draad de taart raakt, maar toch. Ik weet niet.. Misschien ben ik gewoon een pietlut. 
Die van de Bouwmaat zijn verzinkt... neem aan die van andere bouwmarkten ook... Geen idee vwb smaak daarvan, maar ik zou het niet gauw in een echte taart stoppen 
Geniaal!!!
Lieve schatten wees gerust er is niemand vergiftigd, iedereen leeft nog. De draadeinden zaten in de dummy's, de bovenste 3 taarten heb ik op de locatie gewoon met icing op de dummy's geplakt, en die helemaal bovenop lag natuurlijk gestut met houten dowels. (uit de bouwmarkt, idd
).
Zijn jullie nu weer een beetje gerust? 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het thema was 'chaos', da's wel gelukt geloof ik...