Onderwerp: De tandjes ..
Een weekje geleden had ik een topic geopend over hoe ik de "wortels" van kiezen moest maken. Na een aantal tips en een how to, ben ik vanavond aan het oefenen geslagen ... ik heb nog een weekje, dus het leek me wel tijd worden.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=198686
En dit is poging 1 geworden ... voor een eerste keer niet slecht, wel wat verbeter puntjes, zo ga ik de chocolade reepjes vervangen door gumpaste. De chocola smelt (duhhh
) en om het goed te laten lukken moet ik de melts zo laten afkoelen dat het niet meer goed werkt.
Ik heb ook voor het eerste de oogjes erop geschilderd, met confectioners glaze. Het is even wennen, en je hebt alsnog flow coat nodig (met gels), maar het wordt wel mooi en, niet onbelangrijk, het droogt op, zodat je het er niet zomaar af kan vegen.
Ik ga het alleen wel met dusts proberen, omdat wit gel color met flow coat niet meer mooi wit is ...
I'm not insane, I'm mentally hilarious

)
, die andere (ik neem aan dat je die in die link vond), zijn namelijk niet van mij
Misschien een idee om het met amandelsnippers te doen.
Ik heb dat eerder geprobeerd met zwarte dropstaafjes voor pootjes, maar cake, chocola en drop is geen lekkere combi ben ik achter gekomen.