Onderwerp: Ik had er nog nooit van gehoord..
Baby TV.....
Straks komen ze hem halen wat denken jullie zouden ze hem net zo leuk vinden al ik...
Vind het een erg leuk onderwerp ook al had ik er nog nooit van gehoord
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik had er nog nooit van gehoord..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Baby TV.....
Straks komen ze hem halen wat denken jullie zouden ze hem net zo leuk vinden al ik...
Vind het een erg leuk onderwerp ook al had ik er nog nooit van gehoord
ah, wat een vrolijke taart, heel mooi!
groetjes neeltje
Helemaal super
wat een leuke figuurtjes
ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar ja kids van 22 dus dan kijken ze andere programma's
Ik vind hem erg vrolijk en heel mooi
wat een leukerd zeg
Helemaal super! En ze lijken goed
Hahaha... Ik heb er nu toevallig baby tv op staan...! Erg leuk concept!
De taart is SUPER!!! Echt een BABY TV TAART!!! Well done!
Ik vind hem supervrolijk!
Jaaaa leuk! Mijn zoontje is ook babytv van...hij klopt precies!
Helemaal leuk! Wij hebben Baby TV vaak aan, zelfs mijn dochter van 3 vind het nog leuk
Helemaal leuk! Wij hebben Baby TV vaak aan, zelfs mijn dochter van 3 vind het nog leuk
Mijn zoontje is 4 en hij vind het ook nog erg leuk hoor, en ik ook wel als ik eerlijk ben... Leuke vrolijke filmpjes in leuke kleurtjes... geeft me vaak wel inspiratie hehe
Heb net even 'Baby TV Cakes' gegoogled en vind de jouwe toch wel het mooiste hoor!
Weet je wie je nou (gelukkig!!!) vergeten bent erop te zetten? De babykok!!!!! Ik zei gelukkig, want babytv is echt heel erg leuk, maar die kok??????????? Dat vond ik zoiets vaags, gaat ie tostis maken met die kleintjes. Ja hoor, ik ga echt een baby/peuter een tosti laten maken met zo'n heet ijzer.....
Maar goed, over je taart, die is super!!!!!!!!!!!!!!!!! En helemaal baby tv. (mijn kids zijn trouwens 9 en 10 en vorig jaar keken ze toch echt nog steeds graag naar baby tv whaaaaaaaaaaaaahahahaha).
Hele vrolijke taart
Super mooi gemaakt! Daar zijn ze vast erg blij mee!
wat schattig, en heel mooi gemaakt ook!
Hij is leuk geworden! Ik had er ook nog nooit van gehoord maar ik moet er toevallig één maken voor 1 juli voor 55 personen.
Ik ben benieuwd of ik die net zo leuk kan maken als de jouwe.
Hij is echt heel mooi, en vroooliijk.
Heb net even 'Baby TV Cakes' gegoogled en vind de jouwe toch wel het mooiste hoor!
Dank je wel!!!
Hij is leuk geworden! Ik had er ook nog nooit van gehoord maar ik moet er toevallig één maken voor 1 juli voor 55 personen.
Ik ben benieuwd of ik die net zo leuk kan maken als de jouwe.
Nou jou aan jouw taart kunsten te zien is dat een makkie!!
en de rest van de dames allemaal erg bedankt voor jullie reactie's echt super!!!
De dame die de taart kwam halen vond hem ook helemaal geweldig
ik ken het ook niet, maar wat een leuke taart zeg !!!
de vrolijkheid spat ervanaf !!!
Hij is super leuk geworden, lekker vrolijk met al die kleurtjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik had er nog nooit van gehoord..